Menu

تماشا کنید: تصاویر جدید و هیجان انگیز از Metro Exodus

به گزارش پردیس گیم و نقل از Dsogaming، استودیوی 4A Games تصاویر جدیدی از Metro Exodus منتشر کرد که در آن ها از دشمنان و NPC های بیشتری از بازی رونمایی شد. Metro Exodus توسط موتور 4A-Engine ساخته و طراحی شده است و در این تصاویر می‌توان گرافیک و طراحی بصری مورد انتظار از بازی را مشاهده نمود.(البته در این تصاویر خبری از تکنولوژی Ray-tracing که انحضار نسخه Pc آن است، نیست.)

در توضیحات بیشتر می‌توان به مقاوم بودن خرس جهش یافته به شلیک اسلحه های کمری، نحوه حمله عنکبوت جهش یافته (از طریق تارهای خود و حفره هایی در زمین) و سه شخصیت استفان (متخصص اسلحه های سنگین)،سم ( گارد سابق سفارت آمریکا) و قزاقستانی (پزشک) اشاره کرد.

طبق اخبار قبلی بازی‌،‌ Metro Exodus از ویژگی های NVIDIA’s Hairworks و Advanced PhysX effects به همراه ویژگی هایی دیگری چون real-time ray tracing effects برای ambient occlusion و global illumination بهره خواهد برد. این بازی قرار است در 15 فوریه 2018 مصادف با 29 بهمن 1397 منتسر شود.

در آخر شما را دعوت به دیدن این تصاویر می کنیم(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید) و در صورت تمایل دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.