Menu

سال پیش Ubisoft مدعی بود که عنوان Beyond Good & Evil 2 را می‌توان به صورت “آفلاین” تجربه کرد

چند روز پیش بود که در طی یک بیانیه از سوی Ubisoft اعلام شد که برای تجربه عنوان مورد انتظار Beyond Good & Evil 2 باید اتصال دائمی به اینترنت داشته باشید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، با توجه به بیانیه‌ای که قبلا از سوی Ubisoft منتشر شده بود، برنامه‌ای برای دسترسی اینترنت جهت انجام این بازی قرار نبود که وجود داشته باشد و این شرکت مدعی بود که بازیکنان می‌توانند بازی را به صورت تماما آفلاین تجربه کنند.

همان‌طور که چند روز پیش اعلام شد، Beyond Good & Evil 2 یک عنوان آنلاین چند نفره به همراه حالت co-op خواهد بود که تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای بازیکنان رقم خواهد زد. بازی باید همیشه به اینترنت متصل باشد تا بروزرسانی‌های پویا، جهت یابی یک پارچه و قابلیت بازی با دوستان را داشته باشد. با این حال، بازی را می‌توان به صورت solo نیز انجام داد.

اما ادعای Ubisoft در سال پیش مانند بیانیه فوق نبوده است و کارگردان خلاق بازی، "مایکل انسل"، اظهار نموده بود که بازی را می‌توان به صورت آفلاین تجربه کرد.

"این بسیار مهم است که اگر بخواهید بازی را به صورت آفلاین تجربه کنید. شما می‌توانید حس تجربه یک عنوان جذاب به همراه شخصیت‌ و مکان‌های بازی را داشته باشید… اما ما می‌خواهیم که شما دوستانتان را برای تجربه بازی به صورت چند نفره دعوت کنید.

ما نمی‌خواهیم که مانعی بر سر بازیکنان قرار داده و آن‌ها را مجبور کنیم که حتما به اینترنت متصل باشند. ما فقط سعی داریم که بازیکنان را به انجام و تجربه بازی با دوستاننشان دعوت کنیم."

به هر حال بیانیه فوق اکنون دیگر حقیقت ندارد و بازیکنان باید برای تجربه بازی اتصال دائمی به اینترنت داشته باشند.

در انتها نظرات و پیشنهادات خود را مبنی بر رویکرد Ubisoft در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.