Menu

PUBG سال 2018 را با یک میلیون بازیکن به پایان رساند

به گزارش پردیس‌گیم، هرچه به پایان سال میلادی جاری نزدیک‌تر می‌شویم کاربران Steam متوجه موردی شدند که چند وقتی ندیده بودند. بعد از ورود و عرضه Fortnite و بازی‌هایی از سبک بتل رویال به بازار، PUBG ریزش کاربر را تجربه کرد و از تعداد بازیکنانش کاسته می‌شد تا برای اولین بار از بهمن ماه سال گذشته رشد بازیکن در این بازی مشاهده شد.

با توجه به نمودار و اعداد و ارقام زیر، به اعداد مهمی برمی‌خوریم. این بازی در بهمن سال گذشته به طور میانگین 1.5 میلیون بازیکن همزمان و در شلوغ‌ترین زمان 3.2 میلیون بازیکن داشته است که این عدد بزرگی است و نشان از محبوبیت زیاد در زمان یاد شده را می‌دهد. برای مثال این بازی در آبان سال گذشته با میانگین 418 هزار بازیکن همزمان همراه بود که این رشد برای PUBG در سال گذشته بی‌نظیر بود.

PUBG

طبق جدول بالا، PUBG یک افزایش حدودا 6 درصدی در تعداد بازیکنان در قیاس با ماه قبل خود مشاهده می‌کند که در سال جاری تاکنون سابقه نداشته است. در بررسی این مورد دلایل زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها مربوط به عرضه نسخه PS4 برای این بازی است که توجهات به این بازی را دوباره بالا برده است. دلیل دیگری که وجود دارد مربوط به حضور Santa Claus و آیتم‌های مربوط به آن با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و کریسمس است. همچنین در تعطیلات مربوط به آخر سال نیز تعداد بازیکنان بالاتر می‌رود ولی بزرگترین دلیلی که وجود دارد مربوط به عرضه نقشه‌ها و مکانهای جدید برای بازی است. مثلا اضافه شدن محیط برفی که یک تغییر خوب و مثبت در بازی بود. اکنون شما می‌توانید PUBG را برای پلتفرم‌های Android ،iOS ،PC ،PS4 و Xbox One دریافت کنید و از این بازی لذت ببرید.