Menu

بسته‌ی الحاقی جدید عنوان The Surge با نام “خوب، بد، تقویت شده” معرفی شد

با عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 که مدت کمی تا عرضه‌اش باقی مانده است و همچنین نسخه‌ی سوم سری Desperados که در سبک Real Time Strategy می‌باشد، بازی‌های متمرکز بر ژانر وسترن در حال رونق گرفتن بیشتری هستند. اکنون عنوان The Surge هم قصد دارد تا به طور کاملا متفاوت و حتی احمقانه‌ای ما را در این ستینگ دوست داشتنی قرار دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Focus Home Interactive به تازگی از یک بسته‌ی الحاقی جدید برای عنوان The Surge با نام خوب، بد، تقویت شده (The Good, The Bad and The Augmented) رونمایی کرده که به نظر می‌رسد قرار است تجربه‌ی بسیار جالب و هیجان انگیزی را به ما ارائه بدهد. در این تریلر یک آهنگ زیبا که آن را در بسیاری از فیلم‌های وسترن شنیده‌ایم، نواخته می‌شود و می‌توان شخصیت اصلی را دید که مانند یک کابوی وسترن لباس پوشیده، اما لوازم پیشرفته‌ی سایبرنتیک (cybernetic) هم به همراه خود دارد. به طور دقیق‌تر این بسته‌ی الحاقی قرار است یک دنیا آخرالزمانی با حال و هوای وسترن را به ما معرفی کند. همچنین به احتمال زیاد این بسته‌ی الحاقی، آخرین محتوای اضافه‌ای است که برای بازی The Surge منتشر می‌شود. شما در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) می‌توانید در دنیای وسترن عجیب و غریب این بازی قدم بگذارید. شما در زیر می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

The Surge در سال گذشته برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شد. این بازی به دست استودیوی Deck 13 توسعه یافته بود که پیش از این با همکاری شرکت CI Games بازی Lords of the Fallen را ساخته بود. عنوان Lords of the Fallen که یک بازی الهام گرفته از سری Dark Souls بود، نتوانست با موفقیت زیادی همراه شود؛ پس CI Games تصمیم به قطع همکاری با Deck 13 گرفت و وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی دوم این بازی به استودیوی تازه تاسیس Defiant سپرده شد.

استودیوی Deck 13 سپس به دنبال ساخت The Surge رفت که تقریبا یک دنباله‌ی معنوی بر اثر پیشین خود بود. این بازی هم با واکنش‌های آنچنان مثبتی روبه رو نشد، اما شرکت Focus Home Interactive که ناشر بازی بود، بازهم دنبال همکاری با Deck 13 رفت و ساخت نسخه‌ی دوم The Surge آغاز شد و احتمالا در سال آینده شاهد انتشار آن باشیم.

ما پیش از این The Surge را مورد نقد و بررسی قرار دادیم و به آن نمره‌ی 6 را اعطا کردیم. ساناز رضایی در نقد خود از این بازی به عنوان یک الگو برداری سطحی از سری Souls نام برده است و گفته که این بازی با توجه به سختی غیر منطقی‌اش و اینکه بازی‌های بزرگ تحسین شده‌ی بسیاری برای تجربه وجود، گزینه‌ی چندان معقولی برای خرید نمی‌باشد، مگر اینکه نسبت به رویکردهای بازی پیشین آن‌ها یعنی Lords of the Fallen دید مثبتی داشته باشید.