Menu

H1Z1 به گوشی‌های موبایل خواهد آمد

چندی پیش استودیو Daybreak اعلام کرد نسخه موبایلی H1Z1 در دست توسعه قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Business Wire، استودیو کالیفرنیایی با NantWorkds کار می‌کند تا هر چه سریع‌تر نسخه موبایلی H1Z1 را به انتشار جهانی برساند.

NantG Mobile که قبلا بر روی بازی EverQuest کار کرده بود در حال حاضر نیز از آن حمایت می‌کند، با همکاری Daybreak بر روی ساخت بازی موبایلی H1Z1 تمرکز کرده است. متاسفانه سازندگان و ناشر هیچ اطلاعاتی از پلتفرم‌های مقصد و تاریخ عرضه بازی منتشر نکرده‌اند اما انتظار داریم به زودی این اطلاعات منتشر شود، پلتفرم‌های احتمالی نیز Android و iOS خواهند بود.

بنا به گفته‌های رئیس استودیو NantG، تیم Daybreak به خوبی موتورگرافیکی خود را در بازی‌های EverQuest و H1Z1 تست کرده است و در حال حاضر این موتورگرافیکی و قابلیت‌هایش با انجین نسل بعدی بازی‌های موبایلی ترکیب خواهد شد.

اخبار انتشار نسخه موبایلی H1Z1 از زمان اعلام 12 میلیونی شدن بازیکنان H1Z1 بر روی PS4 و PC به گوش می‌رسد.

در حالی که دو عنوان بزرگ Fortnite و PUBG بیشترین طرفدار را دارند، عنوانی مثل H1Z1 نیز رشد خوبی را در پیش گرفته است و با سرعت کمتری طرفدار جذب می‌کند.

H1Z1 یک بتل رویال سرعتی بازسازی شده برای کنسول‌ها و PC می‌باشد که برای مبارزه و بهبود عملکر خود باید به خوبی نقشه بزرگ آن را برای مهمات و اسلحه جست و جو کنید.

نظر شما در این باره چیست؟