Menu

در جشن پایان پاییز و شروع زمستان در کنار فروشگاه MTZstore باشید

با فرا رسیدن کریسمس، شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین مختلف اقدام به عرضه بهترین پیشنهادات سال خود در قالب تخفیف‌های ویژه می‌کنند، از استیم بگیرید تا سایر شبکه‌های آنلاین فروش بازی.

با این حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین مرجع برای خرید بازی‌های اورجینال کامپیوتری و گیفت کارت‌ چیست؟

سایت معتبر MTZstore اخیرا اقدام به راه‌اندازی تخفیفات کریسمسی خود کرده است و بیش از 70 بازی جذاب و محبوب را با تخفیف ویژه در دسترس علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای PC قرار داده است. همچنین تمامی قیمت های این فروشگاه بصورت ۲۴ ساعته آپدیت ودر هر لحظه بروز میباشند و با خیال آسوده میتوانید در هر زمانی که بخواهید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

شما در این تخفیفات که تا 12 دی ماه فعال هستند، می‌توانید سی‌دی‌کی و کد بازی‌های بزرگ شبکه‌های استیم، بتل‌نت و اوریجین را با تخفیف ویژه دریافت کنید و بازی‌های مطرحی نظیر Overwatch ، A Way Out ، Battlefield V ، Assassin’s Creed Odyssey ، Call of Duty®: Black Ops 4 و Dark Souls III نیز به چشم می‌خورد.

در انتها از شما علاقه‌مندان به بازی‌های PC دعوت می‌کنیم که لیست کامل تخفیفات فروشگاه MTZstore را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

تخفیفات ویژه فروشگاه MTZStore.ir

همچنین شما می‌توانید برای دنبال کردن تخفیفات روز فروشگاه و سایر اطلاع‌رسانی‌ها، MTZstore را از طریق تلگرام دنبال نمایید.