Menu

گزارش: Netflix از سریال جدید The Witcher بسیار راضی است

طرفداران هنوز چیز زیادی از اقتباس The Witcher شبکه‌ی Netflix ندیده‌اند، اگرچه گزارش شده که مدیران مربوطه از وضعیت این پروژه راضی هستند. بر اساس گفته‌ی کیسی والش (Casey Walsh) ازmedia insider، حتی ممکن است Netflix آماده باشد تا پیش از پخش اولین قسمت قرارداد فصول بعدی را نیز امضا کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این خبر از طریق توئیتر و در توئیتی که اولین بار توسط تایلر فیشر (Tyler Fischer) از سایت Comicbook مشاهده شد منتشر گشت. کیسی والش، ویراستار وب‌سایت خبری Geeks WorldWide، متوجه شد که منابع وی به اون می‌گویند؛ "نتلفیکس خیلی از The Witcher راضی است و احتمال دارد پیش از شروع فصل یک یا مدت کمی پس از آن چراغ سبز فصول بعدی را ببینیم."

متن اصلی توئیت را میتوانید در ادامه مشاهده کنید؛

"به نظر می‌آید که Netflix خیلی از Witcher راضی است و احتمال دارد بتوانیم پیش از پخش فصل اول یا اندکی پس از آن چراغ سبز چندین فصل را ببینیم. این یعنی برنامه کویل ممکن است برای مدتی پر باشد و مدرک بیشتری است که نشان می‌دهد هنری از بازی در نقش سوپرمن فاصله گرفته."

– کیسی والش، 28 آذر 97.

حالا چرا باید به والش و اطلاعاتی که از "منابع داخلی" خود به دست آورده اعتماد کنیم؟ به این دلیل که والش در دادن آمار مربوط به DC سابقه دارد و هنری کویل نیز نقش‌های ویچر و سوپرمن را به عهده داشته.

به علاوه، به نظر می‌رسد که نتفلیکس اخیراً برای چراغ سبز نشان دادن فصول اضافی دست و دلباز شده. در اوایل ماه نوامبر اقباس سریالی این شبکه از Castlevania برای فصل سوم تمدید شد و بقیه‌ی محصولات جدید از جمله Chilling Adventures of Sabrina نیز برای چند فصل تمدید شدند.

ولی مثل تمام گزارشات و شایعه‌هایی که تأیید نشده باقی می‌مانند، باید با شک و تردید به آن نگاه کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که برای سریال Witcher شبکه‌ی Netfilx هیجان‌زده باشیم، حتی اگر این گزارش حقیقت نداشته باشد. چند ماه پیش، بازیگران Ciri و Yennefer با ایفای نقش فیا آلن (Feya Allan) و آنیا چالتورا (Anya Chalotra) انتخاب شدند. مشخص است که نقش گرالت از ریویا را نیز هنری کویل به عهده دارد که توسط صداگزار The Witcher 3: Wild Hunt آقای داگ کاکل (Doug Cockle) هم مورد تأیید قرار گرفت.

طی صحبت با استعدادهای فنی پشت The Witcher مشخص شد کارگردانی فیلم‌نامه توسط یک سری از نویسندگان Daredevil ،Jessica Jones و The Americans انجام می‌شود. به بیان دیگر، باید در کنار منابع عالی‌ای که در اختیار این شبکه قرار دارد انتظار کیفیت بالایی را نیز داشته باشیم.

سریال The Witcher در تاریخی نامشخص در 2019 از شبکه Netflix پخش خواهد شد.