Menu

Red Dead Redemption 2 داستان چگونگی از هم‌پاشیدن گروه “داچ” را روایت می‌کند

خط داستانی Red Dead Redemption 2 پیرامون گروه خلافکار Van der Linde در هنگامی که به شدت تخت تعقیب هستند، خواهد بود. در این میان اوضاع کم‌کم شروع به از هم پاشیدن می‌کند. این برای بازیکنان یک پس‌زمینه داستانی کامل از اتفاقاتی که 12 سال قبل از نسخه اصلی رخ داده، فراهم می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، براساس گفته‌های Rockstar Games، رفتن به 12 سال قبل در خط زمانی بازی، سبب روشن‌شدن نکات بسیاری از خود شخص Dutch van der Linde، گروهش و اتفاقات منجر به نسخه اول و به دنبال انتقام‌بودن "جان مارستون" خواهد شد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Rockstar ساعاتی پیش تصاویر و بیوگرافی اعضای گروه خلافکار "داچ" را منتشر کرد. شما می‌توانید از طریق این لینک با تمامی اعضای این گروه خلافکار آشنا شوید.

بخشی از طرح داستانی بازی برروی اینکه چگون مدرن‌شدن غرب برروی روش زندگی گروه تاثیر گذاشته و سبب سرعت‌گرفتن بروز اختلاف میان اعضای آن شده، تمرکز خواهد داشت؛ و تمامی این‌ها از دید "آرتور مورگان" رخ روایت خواهد شد. همان‌طور که دیروز اعلام شد، برخلاف Grand Theft Auto V و چندین پروتاگونیستش، در Red Dead Redemption 2 "مورگان" تنها شخصیت قابل بازی خواهد بود.

در حالی که خلاصه داستان Red Dead Redemption 2 مشخص است، 2 تن از اعضای‌ Rockstar اخیرا در مصاحبه‌ای با Hollywood Reporter درباره داستان بازی و دیگر موضوعات صحبت کرده‌اند.

"جاش باس" (Josh Bass)، کارگردان هنری Rockstar San Diego به Hollywood Reporet گفت: "اوضاع در حال عوض‌شدن است و دیگر در دنیایی که به سرعت در حال مدرن‌شدن است، جایی برای روش زندگی این گروه خلافکار نیست. از طریق دیدگان "آرتور"، شما شاهد اتفاقاتی که سبب ایجاد خسارت و هزینه برای گروه می‌شود خواهید بود؛ آن‌ هم در زمانی که گروه مجبور به فرار از آمریکا شده و رهبری "داچ" نیز با لغزش مواجه شده است. "

"آرون گاربوت" (Aaron Garbut)، کارگردان هنری Rockstar North نیز اضافه کرد: "ما سعی داشته‌ایم تا بخشی وحشی از زندگی آمریکایی رادر خلال سال 1899 به تصویر بکشیم. زمانی که یک ملت به سرعت صنعتی‌شده آماده می‌شد تا کم‌کم دیدگاه‌های خود را به صورتی جدی‌تر در جهان مطرح کند؛ ملتی که از هیچ‌کاری برای "مدرن‌شدن" چشم‌پوشی نمی‌کرد. "

"این یک چشم‌انداز وحشیانه با تاریخ غم‌انگیز است، ولی در عین حال مملو از موقعیت است. یکی از رضایت‌بخش‌ترین جنبه‌های ساخت دنیای با چنین وسعت و مقیاس، توانایی تجربه شخصیت‌ها و داستان‌هایی کاملا گوناگون و مختلف در طی ماجراجویی در دنیای بازی است."

"ماجرای این گروه و اندازه و جزئیات حماسی بازی فرصت را برای نشان‌دادن و تجربه تمامی جنبه‌های آمریکا به روشی معنادار و قابل‌توجه فراهم می‌کند. "

هم‌چنین به نظر می‌رسد سخت‌افزار نسل فعلی به Rockstar اجازه می‌دهد تا "وسعت حماسی" برای را گسترش داده و یک دنیای زنده درگیرکننده خلق کند. شهر‌ها و مزارع حسی کاملا زنده دارند،تفاوت‌های اجتماعی مناطق مختلف بسیار آشکار بوده و تفاوت میان تمدن و وحشی‌گری کاملا برجسته و روشن است. "باس" در این مورد گفت:

"Red Dead Redemption 2 اولین بازی ما برای آخرین نسل عرضه‌شده از سخت‌افزارها است. این موقعیت خوبی برای تیم‌های ما بود تا تک‌تک جنبه‌ها از رویکرد ما در طراحی را بهبود ببخشند. "

"ما از آن قدرت برای خلق دنیایی فراتر از هرچه که تاکنون در زمینه‌های عمق، تعامل و ماندگاری خلق کرده‌ایم، استفاده کردیم. "

هدف اصلی بازی از جهان و داستانش این است که بازیکنان "فراموش کنند در حال تجربه یک بازی هستند."

"گاربوت" در ادامه اضافه کرد: "چیزی که بیش از هر چیزی این بازی را جدا می‌کند، جاری‌بودن حس زندگی و واقعی‌بودن در آن است. وقتی شما وارد یک شهر می‌شوید و می‌بینید که مردم شهر مشغول انجام کارهای خودشان هستند، بلافاصله می‌توانید بگویید که ما تاکنون چنین جزئیاتی را در یک بازی جهان‌باز تجربه نکرده‌ایم. "

"وقتی شما یک کلبه برروی یک تپه می‌بینید و می‌دانید که چیزی جالب در آن‌جا منتظر شما است، شاید وقتی وارد می‌شوید با یک راز مواجه شوید. و یا اینکه با صاحب آن جا آشنا شده و در آخر با او درگیر شوید! "

"به نظرم این زمانیست که می توانید بگویید این یک قلمرو و چیز جدید است؛ وقتی که مطمئن نیستید کاری که انجام دادید یک ماموریت بود یا نه. زمانی که تمامی بخش‌های سیستمیک جهان بازی از طریق محتوای نوشته شده به صورتی درست در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. واقعا به نوعی باورنکردنی است. "

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.