Menu

با گروه خلافکار Dutch و Arthur Morgan در Red Dead Redemption 2 بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که می‌دانید دیروز Rockstar نزدیک به 20 تصویر از شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشت. در آن تصاویر نقل‌قولی از هر شخصیت که نمایانگر رفتار و نقش آن‌ها بود، درج شده بود. خب امروز Rockstar در کنار آن‌ها، اطلاعاتی جدید از هرکدام منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، بنابر وبسایت رسمی Rockstar، این‌ها اطلاعات و شخصیت هر کدام از افراد حاضر در گروه خلافکار بازی است:

Dutch van der Linde: "آن‌ها به سختی در تعقیب ما هستند، چون ما دقیقا نماد هرچیزی که آن‌ها از آن می‌ترسند هستیم." رهبر گروه بزرگ خلافکاران و آدم‌کش‌ها. آرمان گرا، آنارشیست، کاریزماتیک، بادانش و زندگی خوبی داشته ولی به نظر می‌رسد زیر فشار دنیای مدرن دچار تغییراتی خواهد شد.

Hosea Matthews: "ای کاش خرد و درک فعلی‌ام را به قیمت کمتری به دست آورده بودم." یک حقه‌باز و دروغگوی حرفه‌ای، باشخصیت و دزد. "هوسئا" نزدیک‌ترین دوست "داچ" بوده و بیش از 20 سال است که نقش دست راست وی را دارد. وی می‌تواند با استفاده از هوش و انعطاف‌پذیری خود راهش را به داخل و یا بیرون هرچیزی باز کند.

Molly O’Shea: "این بازی‌ـی که درگیر آن شده‌اید خطرناک است." یک دختر ایرلندی که "داچ" رفتار خوبی با او دارد. "مالی" برای یک زندگی سخت و در حال قرار بیش از حد نازک و ضعیف است و این مورد آثار بدی برروی او خواهد داشت.

Susan Grimshaw: "حاضر قسم بخورم نصف شما اگر کسی مراقبت‌تان نباشد در کثافت و مرض خود پوسیده خواهید شد." زنی که هیچکس جرئت درافتادن با او را نداشته و عدالت در گروه را برقرار می‌کند. اگر "سوزان" نبود، همه‌چیز سال‌ها قبل از هم پاشیده بود. محکم و با اراده‌ای آهنین، وی تحمل هیچ چیز بیهوده و مزخرفی را ندارد.

Pearson: "مردم خوشحالند و به خوبی غذا خورده‌اند. به نظرم وضع‌مان خوب خواهد بود." قصاب و آشپز گروه؛ "پیرسون" دوره‌ای کوتاه در نیروی دریایی بوده که دوست دارد در تمامی اوقات در مورد آن صحبت کند. یک فرد پرسروصدا و خوشحال که مسیری که زندگی‌اش در پیش گرفته را انکار می‌کند.

Micah Bell: "من بر این باورم که 2 گروه بازنده و برنده وجود دارد. و جز این 2 هیچ دیگری نیست." یک جنایتکار و آدم‌کش باسابقه و حرفه‌ای. وحشی و غیرقابل‌پیش‌بینی ولی اکشن و هیجان بخشی اصلی از زندگی او هستند.

Charles Smith: "جهنم و وضعیتی که به وحود آورده‌ایم، به ما بازخواهد گشت." "چارلز" که به تازگی به گروه اضافه‌شده، کمی آرام و عوضی بوده و در تمامی کارهایش بسیار محتاط است. البته در مبارزه رقیب ندارد. یک مرد صادق و آراسته که بر حسب اتفاق بسیار خطرناک و مرگبار است.

Bill Williamson: "هیچ کار احمقانه‌ای انجام نده و ما هم هیچ‌کار خشنی انجام نخواهیم داد." یک سرباز سابق که احتمالا به صورتی بی‌شرمانه‌ از ارتش خلع درجه شده است. با اعصابی خراب، او عادت دارد تا اول عمل کرده و بعد فکر کند. ولی او قوی و متعهد بوده و همیشه برای مبارزه و درگیری آماده است.

John Marston: "فکر کنم الان تنها چیزی که برایم باقی‌مانده تردید است. تردید و زخم. " وی که زمانی یک بجه خیابانی یتیم بوده، در سن 12 سالگی به "داچ" می‌پیوندد. "جان" همیشه مجبور بوده تا با استفاده از عقل و حواس خود زندگی کند. زیرک، نترس و بااراده، او و "آرتور" شجاع‌ترین و بهترین شاگردان "داچ" هستند.

با گروه خلافکار Dutch و Arthur Morgan در Red Dead Redemption 2 بیشتر آشنا شوید

Abigail Roberts: "اگر تنها سبب به وجود آمدن یک زخم و کبودی برروی او شوند، قشم می‌خورم که جهنم را بر سرشان خراب می‌کنم." یک یتیم که در بارهای غرب بزرگ شده است. "ابیگیل" یک زن قوی بوده که هدفش را از طریق صحبت‌کردن پیش می‌برد. وی شاهد چیزهای بسیاری بوده و می‌داند برای زنده ماندن در عجیب‌ترین شرایط نیز باید چه کرد.

Jack Marston: "آدم بدها رو دستگیر کردید؟" "جک" جوان در گروه و در میان اعضای خلافکار آن بزرگ‌ شده است؛ اگرچه همه مخصوصا مادر او، "ابیگیل"، تلاش کرده‌اند تا وی را از عناصر زشت و شنیع دور نگه دارند. او عاشق طبیعت و زندگی در بیرون است و به خوبی توسط خاله‌ها و عمو‌های بسیارش از او حفاظت می‌شود.

Leopold Strauss: "دنیا به شدت کثیف و زشت است و ما هم کم‌کم به آن آلوده خواهیم شد." "لئوپاد" اصیلتی اتریشی دارد، وظیفه حساب‌وکتاب و انجام عملیات‌های مالی گروه را برعهده دارد. یک مرد جدی، تاحدودی شیک و بی‌احساس که تمامی ویژگی‌های یک حسابدار گروه خلافکاری را دارد.

Karen Jones: "کلاه برداری، دزدی از بانک، دورزدن اتفاقات و افراد ترسناک و ثروت‌مند. " یک کلاه‌بردار کاملا حرفه‌ای و ماهر و یک زن هفت‌تیر به دست که می‌تواند تقریبا هرکسی را در زمینه خوردن نوشیدنی‌های الکلی شکست دهد. بی‌پروا و بامزه، او عاشف زندگی خلافکاری بوده و هیچ راه دیگری برای زندگی‌کردن بلد نیست.

Javier Escuella: "اگر مجبور به مبارزه باشیم، مبارزه خواهیم کرد. اگر مجبور به فرار باشیم، فرار خواهیم کرد. اگر مجبور به مردن باشیم، خوایم مرد؛ ولی . . . آزادیم." یک شکارچی و مکزیکیِ انقلابی خطرناک. "خاویر" به سرعت با ایده‌ها و باورهای "داچ" ارتبط برقرار کرد. او بسیار متعهد، دلسوز و وفادار است.

Tilly Jackson: "بیشتر ما به نوعی با گرسنگی، ترسیده و تنها بزرگ شده‌ایم." یک قانون‌شکن که از سن 12 سالگی قبل از پیوستن به "داچ" همراه گروه دیگری بوده است. باهوش، انعطاف‌پذیر و قابل‌اعتماد، او به خوبی از پس خود برخواهد آمد و ترسی از به زبان‌آوردن نظراتش ندارد.

Uncle: "مردم می‌گویند من تبل هستم. من تنبل نیستمو فقط کارکردن را دوست ندارم. بین این 2 تفاوت است." یک مرد خوشگذران و خمار، که همیشه زمان مشروب‌خوردن و خوشگذرانی حضور دارد و هیچ‌گاه برای کارکردن در دسترس نیست. اگر قدرت سرگرم‌کردن و بامزگی‌اش نبود، "داچ" سال‌ها پیش از شر او راحت شده بودو

Mary-Beth Gaskill: "آقایان، به نظرم به چیزی خوب دست پیدا کرده‌ام. " یک زن مهربان و باادب، که این خصوصیات وی را تدیب به یک جنایتکار بی‌نقص می‌کند. مردم تا به خودشان بیایند و بفهمند گول خورده‌اند، "مری‌بث" با پول در راه کمپ است.

Lenny Summers: "آزادانه زندگی‌کردن همانند وضعیت الان . . . زندگی‌کردن به هیچ صورت دیگری را قبول ندارم." "لنیِ" جوان از 15 سالگی،‌بعد از اینکه قاتل پدرش را به قتل رساند،‌در حال فرار بوده است. باهوش، تحصیل‌کرده، شایسته و جاه‌طلب، او همیشه برای ایفای نقشش در گروه آماده است.

Arthur Morgan: "ما دزد هستیم؛‌در دنیایی که دیگر ما را نمی‌خواهد." قوی از زمان بچگی قابل‌اعتماد‌ترین و قابل‌ترین نیروی "داچ" بوده است. تنها چیزی که "آرتور" می‌داند، زنگی به عنوان یک قانون‌شکن است. زیرک، خونسرد و بی‌رحم، ولی دارای حسی خاص از شرافت. مردی که کار را به سرانجام می‌رساند.

با گروه خلافکار Dutch و Arthur Morgan در Red Dead Redemption 2 بیشتر آشنا شوید

Reverend Swanson: "من در گذشته به سختی زجر کشیده و همه‌چیزم را از دست داده‌ام؛ شغلم، ایمانم، خانواده‌ام … " یک کشیش سابق که اکنون به فساد و عیاشی روی آورده و اکنون به شدت از استاندارهای خودش فاصله گرفته است. تنها چیزی که سبب شده وی هنوز در گروه جایی داشته باشد، این است که او در گذشته جان "داچ" را نجات داده است.

Sadie Adler: "هیچ‌کس دیگر هیچ‌چیزی را از من نمی‌گیرد." یک بیوه که به دنبال انتقام‌گرفتن از قاتلان شوهرش است. بی‌رحم و بدون ترس از چیزی یا کسی؛ زنی که مردم به نفعشان است با او روبرو نشوند. وی نسبت به کسانی که دوست‌شان دارد بسیار وفادار است.

Sean Macguire: "فقط موضوع را به من واگذار کنید. من می‌توانم یک سگ را از یک واگن مملو از گوشت منصرف کنم." یک دزد ایرلندی مغرور و جوان که گذشته‌اش مملو از جنایتکاران و مخالفان سیاسی است. وی همیشه به خودش باور دارد . . . شاید کمی بیش از حد!

مطمئنا بازیکنان نسخه اول Red Dead Redemption "جان مارستون" و افرادی نظیر "داچ"، "بیل ویلیامسون" و "خاویر اسکوئلا" را به یاد دارند. با اینکه بازیکنان در نقش "آرتور مورگان" قرار می‌گیرند، این اطلاعات نشان می‌دهد که احتمالا بخش اعظمی از داستان به "داچ" نیز ارتباط داشته باشد. هم‌چنین "دارای حسی خاص از شرافت" بودن "آرتور" نمایانگر این است که احتمالا با تصمیم‌هایی سخت زیر نظر سیستم "اخلاقی" بازی روبرو خواهیم بود.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.