Menu

دانلود موسیقی متن بازی The 3rd Birthday (نسخه سوم سری Parasite Eve بر روی PSP)

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی The 3rd Birthday (نسخه سوم سری Parasite Eve بر روی PSP)، اثر Yoko Shimomura, Mitsuto Suzuki, Tsuyoshi Sekito در خدمت شما هستیم.

سری Parasite Eve عناوینی در سبک اکشن نقش آفرینی و Survival Horror هستند که توسط کمپانی Square Soft (همان Square Enix فعلی) ساخته و در 9 سپتامبر 2998 (نسخه اول) و 12 سپتامبر 2002 (نسخه دوم) برای کنسول پلی استیشن 1 عرضه شدند. بازی‌های این سری در واقع ادامه‌ای بر رمانی ترسناک-علمی تخیلی با همین نام (نوشته شده توسط Hideaki Sena) بوده و در مورد مامور پلیسی جوان با نام Aya Brea (طراحی شده توسط تتسویا نمورا و هیرونوبو ساکاگوچی) هستند که درگیر تهدیداتی بزرگ می‌شود. این سری در کل توانست تا به موفقیت بسیار خوبی برسد و حتی در سال 2010، دوباره بر روی شبکه PlayStation Network قرار گرفت.

بازی The 3rd Birthday نیز عنوانی شوتر سوم شخص و با المان‌های RPG، و همچنین سومین نسخه‌ی این سری و یک اسپین آف بر آن به شمار می‌رود که توسط Square Enix و HexaDrive توسعه یافته و در سال 2010 برای کنسول دستی PSP عرضه شد. این نسخه نیز توانست تا علیرغم تغییرات بسیارش نسبت به نسخه‌های قبلی، نظر بازیکنان و منتقدان را جلب کند و حتی از لحاظ مالی، عناوینی هچون Dissidia 012: Final Fantasy و The Legend of Heroes: Trails in the Sky را پشت سر بگذارد. هرچند که از زمان منتشر شدن این نسخه، این سری به فراموشی سپرده شده و هیچ خبری از آینده آن در دسترس نیست. البته چندی پیش، خبری مبنی بر ثبت مجدد نام تجاری این سری در اروپا منتشر شد که هواداران آن را نسبت به عرضه شد نسخه جدید، امیدوار کرد.

برای دانلود موسیقی های نسخه اول و دوم سری، به این صفحه مراجعه کنید: دانلود موسیقی متن بازی PARASITE EVE I & II

دانلود موسیقی متن بازی The 3rd Birthday

The 3rd Birthday Original Soundtrack

ناشر: Square Enix

تاریخ انتشار: 22 دسامبر 2010

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 3500 ین ژاپن – 30 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 66 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 57 دقیقه و 25 ثانیه

کیفیت: MP3 VBR

آهنگسازان: Yoko Shimomura, Mitsuto Suzuki, Tsuyoshi Sekito

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 155.46 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

-The End -Back To The Beginning [موسیقی پیشنهادی]

-From The End -The 3rd Birthday

Brea The Brave

-Theme Of Aya -The 3rd Birthday Early Essence Arrange

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم