Menu

تخفیفات شگفت‌انگیز یلدایی اگزو؛ اگزو خرید کن، به انتخاب خودت یک هدیه بگیر!

و دیگر بار جشن پایان پاییز و شروع سپیدی زمستان. تیغ تیز آفتاب از پس تاریکی های بلندترین شب سال نوید آغازی روشن می دهد و صدای پای بهاری در راه را به گوش می رساند. و خوشحالیم که قبل از بهار طبیعت و در گرماگرم دورهمی خانوادگی تان بتوانیم سهمی در شادی شما داشته باشیم.

فروشگاه اینترنتی اگزو گیم،قصد دارد به مناسبت جشن یلدا گلچینی از کالاهای گیمینگ خود را با بهترین تخفیف به شما همراهان ارجمند ارائه دهد. این جشنواره از ۲۸ آبان آغاز و تا ۲ دی ماه ۹۷ ادامه دارد.

WWW.EXO.IR

تخفیفات شگفت‌انگیز یلدایی فروشگاه اگزو

در طول جشنواره، شما می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین کالاهای گیمینگ اعم از هدست، موس، کیبورد، گیفت کارت و … را با تخفیفاتی بی‌نظیر از اگزو دریافت کنید. محصولات جدید و فوق‌العاده Logitech در این جشنواره حضور دارند.

دو هدیه بزرگ اگزو در جشنواره

در صورت خرید هر محصول، شما از دو مزیت بزرگ بهره‌مند می‌شوید:

1- دریافت نقشه بازی موردعلاقه: بعد از هر خرید، شما می‌توانید نقشه رایگان بازی موردعلاقه‌ خود را هم هم از ما دریافت کنید 😉 فقط کافیه بعد از خرید به شما اسم بازیو بگید تا نقشه چاپ شده اون بازی رو هم براتون ارسال کنیم 😉

2- ارسال رایگان: تمامی خریدهایی که انجام می‌دید بصورت کاملا رایگان برای شما ارسال میشه!

برای مشاهده لیست کامل تخفیفات به لینک زیر مراجعه کنید:

شرکت در جشنواره تخفیفات شگفت‌انگیز یلدایی فروشگاه اگزو

اما دیگر برنامه فروشگاه اگزو برای جشن یلدا برگزاری مسابقه شب یلداست. برای شرکت در این مسابقه کافیست از سفره شب یلدای خود یا یک تزئین شب یلدایی خود عکس بگیرید و آن را تا پایان روز اول دی ماه به آیدی تلگرامی @exogameadmin بفرستید.

این تصاویر ارسالی روز دوم دی ماه بطور همزمان در کانال فروشگاه اگزو قرار میگیرد و سه پستی که طی ۲۴ ساعت بالاترین بازدید را بدست آورند، بعنوان پست‌های برتر و برنده انتخاب می‌شوند. به سه نفر برنده به ترتیب یک عدد کنترلر Logitech F310٬ کیف پول طرح گیم یا ساعت دیواری طرح گیم اهدا می شود.

همچنین یک خبر خوب هم برای گیمرهای حرفه‌ای ایرانی داریم! آرشیو کامل هدست‌های گیمینگ Razer در فروشگاه اگزو موجود شده. برای مشاهده لیست کامل هدست‌ها، کافیه در بخش منو سایت به هشتگ Razer-Headset مراجعه کنید 😉

لذت گیم با اگزو با گیم؛ فروشگاه حرفه‌ای بازی‌

اگزو در تلگرام: @ExoGame

اگزو در اینستاگرام: @exogame.shop