Menu

جدیدترین آپدیت PUBG حالت تمرینی و سیستم پاداش را به بازی اضافه می‌کند + تریلر

بعد از رسیدن به نسخه 1.0،‌ عنوان PUBG همچنان از یک جریان دائمی به روزرسانی‌ها بهره‌ می‌برد و حتی اپدیت 21‌ام بازی نیز، وعده چیز‌های بیشتری را می‌دهد. بزرگ‌ترین چیزی که به این عنوان Battel royale اضافه شده ، یک حالت تمرینی جدید است که بازیکنان به شدت خواهان آن بودند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، این حالت تمرینی در نقشه‌ای به اندازه 2 در 2 قرار می‌گیرید که در آن هر بازیکن می‌تواند به تمرین در هر جنبه‌ای از گیم پلی PUBG بپردازد. شما می‌توانید در این حالت به مدت 30 دقیقه به تمرین تیراندازی، رانندگی و چتر‌بازی بپردازید.

علاوه بر این حالت تمرینی، PUBG، یک "سیستم تامین" (Suplly System) را به بازی اضافه خواهد کرد که بازیکنان را با پاداش‌هایی که از کامل کردن ماموریت‌های روزانه و هفتگی به دست می‌آید به همراه بازی کردن خود PUBG، تامین می‌کند.

همچنین این اپدیت یک سلاح جنگی جدید را به نام MK47 Mutant به بازی اضافه می‌کند که در تمامی نقشه‌ها در دسترس می‌باشد. این سلاح دارای دو حالت شلیک تک تیر و 2 شلیک پشت سر هم می‌باشد. این عنوان شوتر یک نشانه لیزر را نیز به بازی اضافه می کند که پراکندگی گلوله‌ها را چه در حالت بدون نشانه یا نشانه گیری نصف و نیمه کاهش می دهد.

این اپدیت تغییرات زیادی را به ارمغان می‌آورد، از تنظیمات UI گرفته تا رفع باگ‌های بازی. اپدیت 21‌ام PUBG هم اکنون بر روی PC در دسترس است. می‌توانید برخی از ویژگی‌های اضافه شده را در تریلر‌های زیر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه