Menu

ساختمان استودیوی Infinity Ward به علت تهدید به بمب‌گذاری تخلیه شد

ساختمان سازنده و توسعه دهنده عنوان سال آینده سری Call of Duty، استودیو Infinity Ward امروز بعد از تهدید به بمب گذاری تخلیه شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، ساختمان Infinity Ward توسعه دهنده عنوان سال آینده Call of Duty و خالق این سری اوایل امروز پس از آنکه فردی از طریق یک ایمیل تهدید کرد که استودیو Woodland Hills واقع در کالیفرنیا را منفجر خواهد کرد، تخلیه شد.

در حالی که جزئیات خبر این تهدید محدود است، Kotaku گزارش می دهد که فرد تهدید کننده خواستار پرداخت 20،000 دلار به صورت بیت کوین بوده است. طبق این گزارش، پلیس از کارکنان خواسته تا ساختمان را تخلیه کنند و آنها هم بدون هیچ مشکلی همین کار را کردند.

استودیو Infinity Ward در حاضر در میانه راه ساخت عنوان سال بعد سری Call of Duty است که طبق شایعات به نظر می رسد این عنوان Modern Warfare 4 باشد اگرچه این شایعه هنوز به هیچ شکل تایید نشده است. این استودیو پیش از این بر روی عناوینی همچون سری Modern Warfare و همچنین Ghosts و Infinite Warfare کار کرده بود.

تا زمان نگارش این متن هنوز از اینکه این استودیو دقیقاً در چه وضعیتی به سر می برد خبری در دست نیست،؛ Activision، شرکت مادر و ناشر این استودیو هنوز درباره این اتفاق نظری نداده است.