Menu

تماشا کنید: تریلری سراسر هیجان و اکشن از حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops IIII

بعد از اینکه در چند روز گذشته اطلاعاتی جدید و اندازه نقشه حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops IIII مشخص شد، بسیاری از طرفداران منتظر اولین نگاه به این حالت بودند. خب خبر خوب این است که دیگر نیازی به صبر نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، ساعاتی پیش Activision و Treyarch به صورت رسمی با انتشار تریلری از گیم‌پلی حالت Blackout عنوان Black Ops IIII رونمایی کردند.

از آن‌جایی که اطلاعات منتشرشده از این حالت کم است، در این تریلر 2 دقیقه‌ای شامل اکشنی سرسام‌آور و تقریبا تمامی ویژگی‌های این حالت هستیم. توانایی‌های Specialist، اسلحه‌ها، مکان‌ها، وسایل نقلیه و حتی چندین حضور افتخاری از شخصیت‌های نسخه‌های پیشین در این تریلر به نمایش درآمده‌اند.

بتا بازی Call of Duty: Black Ops IIII در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای PS4 و 4 روز بعد در 14 سپتامبر (23 شهریور) برای دارندگان PC و Xbox One در دسترس خواهد بود. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر منتشرشده از حالت Blackout بنشینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Call of Duty: Black Ops IIII در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.