Menu

حالت Battle Royale بازی Battlefield V توسط استودیو Criterion و با همکاری DICE ساخته خواهد شد

زمانی که EA اعلام کرد بازی Battlefield V دارای حالت Battle Royale خواهد بود، بعضی از طرفداران دچار شک شدند. بعد از معرفی، DICE گفت آن‌ها به دلیل اینکه از Battle Royale خوش‌شان آمده این حالت را در بازی قرار می‌دهند و ارتباطی با خواست EA و جریانات تجاری ندارد. جدا از اینکه این حرف واقعیت دارد یا نه، با اعلامیه امروز DICE، مشخص شد آن‌ها از گروهی خبره در توسعه این حالت کمک خواهند گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameInformer، امروز در پستی در سایت رسمی EA، استودیو DICE اعلام کرد حالت Battle Royale بازی Battlefield V که Firestorm نام دارد، توسط استودیوCriterion با همکاری DICE ساخته خواهد شد.

"از لحظه‌ای که شما از آسمان به زمین می‌افتید، تا زمانی که چکمه‌های‌تان زمین را در بزرگ‌ترین نقشه تاریخ سری Battlefield لمس می‌کند، حلقه‌ای عظیم از آتش و انفجار شما و هم‌تیمی‌های‌تان را در یک جنگ تمام عیار میان 16 گروه 4 نفره محاصره خواهد کرد. "

"فعالیت‌های مختلفی در یک مسابقه Firestorm وجود خواهد داشت. بعضی از آن‌ها همانند حالت Conquest خواهند بود به جز اینکه بعضی از آن‌ها در مکان‌های ثابت و بعضی در مکان‌های تصادفی رخ خواهند داد و مهمات، اسلحه‌ها و وسایل نقلیه مختلفی در آن وجود خواهد داشت. با تیم خود برای به ثمر رساندن اهداف و دسترسی به باارزش‌ترین وسایل برای افزایش زنده‌ماندن خود همکاری کنید."

در سال 2013 و پس از عرضه Need for Speed: Rivals، با پیوستن بخش بزرگی از Criterion به Ghost Games، این استودیو به صورت عجیبی ساکت بوده است. بقیه اعضای آن به عنوان یک استودیوی پشتیبان برای ساخت بخش واقعیت‌مجازی Star Wars: Battlefront و کمک در ساخت دنباله آن فعالیت کرده‌اند. در E3 2014، استودیو اعلام کرد که قصد دارد "فراتر از اتوموبیل‌ها" عمل کرده و حتی نمونه اولیه یک بازی با سبک پرواز را نشان داد که البته در نهایت کنسل شد.

عنوان Battlefield V در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.