Menu

Will Smith فیلم های Bad Boy 3 و Bright 2 را قبل از فیلم Suiside Squad 2 بازی می کند

با تاخیر در تولید و اکران فیلم Suicide Squad 2 برای‌ Will Smith فضای خالی و زمان مناسب فراهم میشود تا برای فیلم هایی مثل Bad Boys و Life And Bright 2 بیشتر زمان داشته باشد و روی این فیلم ها متمرکز شود.

Smith در دو دهه گذشته یکی از بزرگترین ستارگان دنیای هالیوود بوده است و شهرت او مدیون ایفای نقش او در فیلم های موفق و مشهور بوده است. یکی از موفقیت های بزرگ Smith ایفای نقش در فیلم Bad Boys بوده است که سال ۱۹۹۵ اکران شد که منجر به ایفای نقش او در فیلم های Independence Day (سال ۱۹۹۶) و فیلم Men in Black(سال ۱۹۹۷) شد. او با گذشت مدتی زیاد به سمت فیلم های درام رفت که این امر هم باعث شد در فیلم های مشهور دیگری ایفای نقش کند.

Smith را در فیلم بعدی او یعنی Aladdin میبینیم و همچنین در فیلم Gemini Man ساخته‌ی Ang Lee کار او برای هر دو از این پروژه ها تمام شده است و فیلم برداری آنها به آخر رسیده است که این امر بسیاری از استودیو ها را به سمت او کشانده است و تا برای آنها زمان بگذارد و برای آنها برنامه ریزی کند.

استودیو های بزرگی مثل نتفلیکس، برادران وارنر ، سونی فیلم های بزرگی در راه دارند تا Smith را در آنها جای بدهند. خبرگزاری The GWW برنامه‌ی پروژه های آینده اسمیت را اعلام کرد و گفت فیلم Bad Boys 3 در الویت قرار دارد. و شرکت سونی به طور مداوم در حال جمع آوری مهمات این فیلم است تا در نوامبر این ماه شروع به فیلمبرداری کند و تا مارچ سال ۲۰۱۹ این پروژه را به اتمام برساند و وقتی که کار او با پروژه Bad Boys 3 تمام شد، اسمیت میرود تا روی پروژه Bright 2 ساخته‌ی شرکت نتفلیکس کار کند. که این امر احتمالا پروژه Suicuide Squad 2 را تا سال ۲۰۱۹ برای شروع فیلم برداری به تاخیر خواهد انداخت.

نوشته Will Smith فیلم های Bad Boy 3 و Bright 2 را قبل از فیلم Suiside Squad 2 بازی می کند اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.