Menu

تماشا کنید: سرانجام عنوان فیلم Avengers 4 مشخص شد

ساعاتی پیش اولین تریلر از فیلم Avengers 4 منتشر شد. نام این فیلم که دنباله‌ی فیلم بسیار موفق Avengers: Infinity War است، برای مدت‌ها به عنوان یک راز حفظ شده بوده و تا الان کسی از آن خبر نداشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، براساس این تیزر منتشرشده، نام این دنباله‌ی موردانتظار Avengers: Endgame خواهد بود.

ادامه متن بخشی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را لو می‌دهد!

اوایل تریلر شاهد شخصیت "تونی استارک" و سرگردان بودن او در فضا با اکسیژنی کم هستیم. در زمین نیز شخصیت‌هایی از جمله "ناتاشا"، "استیو"، "بروس" و "ثور" در تصاویری مختلف از ساختمان Avengers در حال عزاداری برای دوستان از دست رفته‌شان پس از نابودی نصفی از جهان به دست "تانوس" هستند. ولی به نظر می‌رسد که "استیو" (کاپیتان آمریکا) نقشه‌هایی در سر دارد. هم‌چنین در ادامه‌ی تریلر شاهد بازگشت 2 شخصیت غایب در Infinity War نیز هستیم.

Avengers: Endgame در تاریخ 16 آپریل (27 فروردین 1398) روانه پرده‌ سینماها خواهد شد. این فیلم باری دیگر توسط برادران "روسو" کارگردانی شده و بازیگرانی از جمله "رابرت داونی جونیور"، "کریس همسورث"، "کریس اوانس"، "اسکارت یوهانسون" و "مارک روفالو" در آن ایفای نقش می‌کنند.

در زیر می‌توانید پوستر و در نهایت تریلر منتشرشده از فیلم Avengers: End Game را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت با SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.