Menu

پس از موفقیت Fortnite، استودیو Epic Games رسما روند توسعه Unreal Tournament را متوقف کرد

چندی پیش اعلام شد روند توسعه‌ی دنباله‌ی Unreal Tournament به علت اینکه Epic تمام تمرکزش را برروی Fortnite گذاشته، برای مدتی متوقف شده است.

اما اکنون به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بنیان‌گذار و مدیرعامل Epic Games یعنی "تیم سویینی" (Tim Sweeney) اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که "Unreal Development در فروشگاه باقی خواهند ماند ولی روند توسعه‌ی آن فعلا در جریان نیست." که مطمئنا سبب ناامیدی طرفداران Unreal Tournament شده است.

Unreal Tournament عنوانی شوتر و اول‌شخص است که در سال 1999 توسط Epic Games و Digital Exterems خق و عرضه شد. در سال 2014، Epic Games اعلام کرد که دوباره برروی این عنوان شروع به کار کرده است اما به خب اکنون به علت اختصاص‌یافتن منابع به Fortnite، توسعه بازی متوقف شده است.

آخرین آپدیت Unreal Tournament در سال 2017 عرضه شد و با توجه به اوضاع کنونی، به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شامل عرضه آپدیتی برای این بازی باشیم.

اما در اخبار دیگر چند روز پیش Epic از فروشگاه جدید خود به عنوان رقیبی برای استیم رونمایی کرد. این فروشگاه بر خلاف استیم که 30 درصد از حق فروش هر بازی را از توسعه‌دهنده دریافت می‌کند، تنها 12 درصد حق فروش می‌گیرد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.