Menu

خالق Super Smash Bros. Ultimate در تحسین Red Dead Redemption 2 و Spider-Man: ساخت چنین بازی‌هایی در ژاپن سخت است

خالق Super Smash Bros. Ultimate و Kirby یعنی "ماساهیرو ساکورای" (Masahiro Sakurai) اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله EDGE درباره موضوعات مختلف از جمله 2 بازی Red Dead Redemption 2 و Spider-Man صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، "ساکورای" در این مصاحبه گفت که یکی از مهم‌ترین چیزهایی که به او در ساختن بازی‌ها انگیزه می‌دهد (حرفه و فعالیت او از تقریبا 30 سال پیش شروع شده است)، تماشاکردن عناوینی استثنائی نظیر Marvel’s Spider-Man و Red Dead Redemption 2 در بازار است. وی اضافه کرد که ساختن چنین بازی‌‌هایی در ژاپن سخت و دشوار است.

"چندین مورد مختلف وجود دارد ولی یکی از آن‌ها درک‌کردن تحسین‌برانگیزبودن بازی‌های اخیر است. من اخیرا بازی‌هایی نظیر Marvel’s Spider-Man و Red Dead Redemption 2 را بازی کرده‌ام و باید به افتخار جزئیات و عظمت این عناوین کلاهم را از سرم بردارم. به عنوان کسی که در حرفه ساخت بازی مشغول است، من واقعا حجم تلاشی که برای ساخت چنین بازی‌هایی لازم است را درک می‌کنم. بدون شک ساخت چنین عناوینی در ژاپن سخت است. ولی مسلما زمانی که آن‌ها در اینجا (ژاپن) عرضه می‌شوند، کاربران نیر توقع چنین استاندارهایی را از ما نیز دارند. به همین دلیل به نظرم ما نیز باید به سختی کار کنیم. این موضوع به کنار، Smash Bros چیزی خاص و منحصر‌به‌فرد است. فکر نکنم تا زمانی که من از تمامی بازی‌ها و شخصیت‌هایی با قدمت و گذشته استفاده می‌کنم، ‌هیچ‌گاه احساس کنم به سختی در حال کار و تلاش هستم. "

"Marvel’s Spider-Man و Red Dead Redemption 2 بدون‌شک 2 تا از بهترین بازی‌های امسال هستند و بدون‌شک در چندین زمینه مختلف در میان نامزدهای بهترین بازی سال قرار خواهند گرفت. هر دوی آن‌ها فروش بسیار خوبی داشتند؛ مخصوصا بازیِ Rockstar که با توجه به ویژگی‌های خاصش رکورد فروش یک محصول در تاریخ سرگرمی در آخر هفته را جابجا کرد. "

بازی جدید "ساکورای" یعنی Super Smash Bros. Ultimate فردا به صورت انحصاری برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. نقدها و نمرات این بازی نیز به تازگی منتشرشده که شما می‌توانید از طریق این لینک به مشاهده آن‌ها بپردازید. اما به طور خلاصه بد نیست بدانید که براساس نظرات سایت‌های مختلف، با عنوانی شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده طرف هستیم.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.