Menu

مایک لیدلا، کارگردان سابق Dragon Age، به Ubisoft ملحق شد

"مایک لیدلا"، کارگردان سری محبوب Dragon Age به استودیو Ubisoft Quebec ملحق شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، چندی پیش شرکت Ubisoft رسماََ اعلام کرد که کارگردان سابق استودیو BioWare پس از 9 ماه مشاوره در رابطه با یک پروژه رونمایی نشده به تیم Quebec پیوسته است. "جف سکالسکی"، تولیدکننده ارشد پروژه رونمایی نشده مذکور، در اعلامیه جدیدی متذکر شد که لیدلا یک گزینه بسیار مناسب برای بازی در دست توسعه آن‌ها می‌باشد و آن‌ها نمی‌توانند تا عرضه بازی و مشاهده تجربه و واکنش بازیکنان صبر کنند.

لیدلا بیش از 14 سال در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد و مشهورترین پروژه در دست ساخت او Dragon Age می‌باشد، او همچنین بر روی عناوینی مانند Sonic Chronicles،Mass Effect و Jade Empire نیز کار کرده است. از طرف دیگر او به عنوان یک مشاور در توسعه بازی مستقل The Waylanders شریک می‌باشد که برای عرضه در سال 2020 بر روی پلتفرم PC(استیم) در نظر گرفته شده است.

همانطور که می‌دانید در لیست‌بندی جدیدی نیز نام رمزی سه پروژه مختلف دیده می‌شود که به احتمال زیادی یک از آن‌ها در Quebec ساخته می‌شود. به طور حتم این شعبه Ubisoft به خوبی از استعدادهای شخصی مثل لیدلا استفاده خواهد کرد.

پروژه جدید Dragon Age، سری بازی‌ای که برای لیدلا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نیز در مراسم The Game Awards 2018 رونمایی خواهد شد که جالب توجه می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟