Menu

به گفته تهیه‌کننده Capcom بازی جدید آن‌ها سبب خوشحالی و سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد

اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله‌ی گیمینگ Famitsu، تهیه‌کننده ارشد Capcom یعنی "جان تاکیوچی" به عنوانی جدید که سبب سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد، اشاره کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در این مصاحبه "تاکیوچی" از موتور تقویت‌شده این شرکت یعنی RE Engine و بهبودهایی که این موتور با خود به ارمغان آورده گفته و سپس در مورد علاقه Capcom به گسترش کارکنانش برای کارکردن برروی 4 بازی AAA به صورت هم زمان صحبت کرده است. با اینکه همین‌ها نیز هیجان‌انگیز هستند، اما بخش هیجان‌انگیز مربوط به به جاییست که گفته می‌شود عنوان جدید Capcom سبب خوشحالی و سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد.

"اگر ما به تدریج کارکنان خود را بیشتر کنیم، به نظرم زمانی می‌توانیم به صورت هم زمان به توسعه و ساخت 4 بازی AAA بپردازیم. "

"هم‌چنین علاوه بر آن، ما هم‌اکنون برروی عنوانی کار می‌کنیم که سبب خواهد شد طرفداران با خود فکر کنند: "وای! واقعا دارن این بازیو میسازن؟"

بقیه مصاحبه را نیز می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

"اسکن کردن لباس‌ها هزینه بیشتری را می‌طلبد درست است؟ اگرچه، در مقایسه با Resident Evil 7، تمامی لباس‌های DMC 5 طراحی‌شده و ساختگی هستند پس تقریبا هزینه آن‌ها 10 برابر بیشتر است. به یاد دارم زمانی به کارگردان بازی گفتم تمامی لباس‌ها از پارچه نباشد و او نیز گفت که نمی‌خواهد تمامی لباس‌ها از چرم تهیه شده باشند."

"با اینکه بخش اصلی و مقدماتی هر 2 یکسان است، تصویر می‌تواند نسبت به بازی انعطاف‌پذیر و متفاوت باشد. برای مثال، انیمیشن‌های چهره در Devil May Cry 5 نسبت به Resident Evil 7 بهترند و بیشتر برروی‌شان کار شده است. صحنه‌ای در بازی وجود دارد که یکی از شخصیت‌ها با ظرافت چشم‌هایش را باریک کرده و بلند می‌خندد. زمانی که کارکنان Resident Evil 7 این صحنه را دیدند، افسوس خوردند که کاش آن‌ها نیز از چنین چیزهایی در بازی‌شان استفاده می‌کردند. با توجه به ارتقایافتن موتور RE Engine، به نظرم اینکه اعضا و کارکنان توانسته‌اند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند و از توانایی‌های موتور استفاده کنند، بسیار خوب است."

Capcom در حال حاضر 2 عنوان بزرگ Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake را در دست توسعه دارد؛ هر 2 عنوان در اوایل سال 2019 عرضه خواهند شد و این بعنی اینکه Capcom برروی یک پروژه دیگر نیز کار می‌کند که احتمالا همین عنوان "سورپرایزکننده" است. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.