Menu

King of Fighters XV برای عرضه در سال 2020 تایید شد؛ Samurai Spirits به Switch و Xbox One نیز خواهد آمد

چندی پیش SNK اعلام کرد، عنوان King of Fighters XV در سال 2020 منتشر خواهد شد. بازی جدید Samurai Spirit نیز که قبلاََ به عنوان انحصاری PS4 معرفی شده بود حال برای کنسول محبوب Nintendo Switch نیز تایید شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز شرکت SNK چندین خبر جذاب را اعلام کرد، این سازنده در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در کره جنوبی اعلام کرد، عنوان King of Fighters XV برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده است و توسعه آن به خوبی پیش می‌رود. پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیست اما از آن‌جا که سال 2020 به عنوان هدف مشخص شده حدس ما این است که بازی یک عنوان میان نسلی خواهد بود و برای کنسول‌های هر دو نسل حاضر و بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

SNK همچنین اعلام کرد، بازی جدید Samurai Spirits که قبلا در مراسم Tokyo Game Show برای PS4 تایید شده بود، حال بر روی کنسول Nintendo Switch و Xbox One هم عرضه خواهد شد. این عنوان برای انتشار در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است.

بازی قبلی سری King of Fighetrs یعنی نسخه XIV در سال 2016 عرضه شد و برای اولین بار این سری معروف را وارد قلمرو عناوین سه بعدی کرد. همچنین نسخه XIV شامل محتویات اضافه زیادی می‌شد که مبارزان جدید را به بازی اضافه می‌کردند و چندی پس از عرضه به روز رسانی‌ای دریافت کرد که کیفیت گرافیکی را بهبود می‌بخشید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از طرفداران این سری مبارزه‌ای هستید؟