Menu

Fallout 76 توسط ماموریت‌ها پیش خواهد رفت؛ اطلاعات جدیدی از نقشه، ساخت و ساز و غیره منتشر شد

Fallout 76 به دلیل تبدیل شدن به یک بازی انلاین قرار است تا نسبت به Fallout 3 و Fallout 4 بسیار متفاوت باشد. با این حال به نظر می‌رسد که برخی از اجزای اصلی سری به ویژه ماموریت‌ها هنوز هم در بازی وجود دارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftch، آخرین نشریه Game Informer شامل اطلاعات زیادی از Fallout 76 می‌باشد. تا به حال چندین بار ذکر شده است که جهان بازی 4 برابر بزرگ‌تر از جهان بازی Fallout 4 خواهد بود و نقشه آن به 6 ناحیه تقسیم می‌شود،‌ مناطق درون این ناحیه‌ها هیولا‌هایی را در محدوده سطح‌های بالا به وجود می آورند، در نتیجه بازیکنانی که سطح پایینی دارند در هنگام رفتن به این مناطق با مشکل مواجه خواهند شد.

همچنین اطلاعات جدیدی از تجربه گیم‌پلی بازی منتشر شده است، Fallout 76 دارای NPC‌های متنوع و جالبی خواهد بود که بازیکنان در طول بازی عاشق آن‌ها خواهند شد. همچین ذکر شده است که ماموریت‌ها بازی را پیش خواهند برد. ماموریت Overseer (ماموریت اصلی بازی) طولانی خواهد بود و بازیکنان قادر خواهند بود تا به انجام انواع ماموریت‌های فرعی که بیشترشان غیر خطی هستند نیز بپردازند.

علاوه بر این، اطلاعات بیشتری از قابلیت ساخت و ساز درون بازی منتشر شده است. ظاهرا، تجهیزاتی در بازی وجود خواهد داشت که به صورت خودکار به برداشت منابع می‌پردازند. اقامتگاه‌های درون بازی می‌توانند به یکدیگر متصل شوند تا اقامتگاه‌های بزرگ‌تری را به وجود اورند. همیچنین ساخت و ساز درون بازی می تواند توسط تیم‌ها انجام شود که این موضوع به طور قابل توجهی سرعت فرایند ساخت و ساز را افزایش می‌دهد. در همین مقاله از Game Informer تایید شده است که توسعه بازی تقریبا تمام شده، محتوای درون بازی تقریبا کامل شده و توسعه دهندگان بر روی بهینه سازی و رفع باگ‌های بازی متمرکز شده‌اند.

Fallout 76 در تاریخ 14 آبان 1397 برای PS4 ،PC و Xbox One منتشر می‌شود.