Menu

پس از نارضایتی بازیکنان، Rockstar سیستم اقتصادی Red Dead Online را دوباره بازسازی خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید، از زمانی که Red Dead Online از پنجشنبه هفته گذشته عرضه شد و بازیکنان شروع به تجربه حالت آنلاین Red Dead Redemption 2 کردند، عده‌ی بسیاری در توییتر، انجمن‌های GTA و دیگر شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود از سیستم اقتصادی بازی را اعلام کردند. مقدار نرخی که با توجه به فعالیت‌های بازیکنان پرداخت می‌شد، در قیاس با قیمت اسلحه‌ها و دیگر آیتم‌ها بسیار ناچیز بود و این 2 مورد اصلا با هم تعادل نداشتند.

خب خوشبختانه به نظر می‌رسد Rockstar صدای طرفداران را شنیده چرا که این استودیو اعلام کرده با توجه به بازخوردها و نظرات طرفداران، به زودی با با ارائه چندین آپدیت این مشکل را برطرف خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon، استودیو Rockstar Games با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت رسمی Red Dead Online در این مورد گفت:

"از تمامی افرادی که تاکنون در بتای بازی شرکت داشته‌اند، سپاس‌گذاریم. ما قدردان کمک شما در آزمایش‌کردن بازی هستیم. بازخورد و نظرات شما از روزهای اولیه در عرضه و انتشار آپدیت‌های بازی در تمامی جنبه‌ها تاثیرگذار بوده است. تمرکز ما اکنون برروی متعادل‌سازی درست و دوباره‌ی سیستم اقتصادی بازی است تا مطمئن شویم تمامی فعالیت‌ها به صورتی درست و مناسب سرگرم‌کننده و پاداش‌دهنده هستند. هم‌چنین در آپدیت‌های آینده مشکلی را که سبب می‌شود بعضی از بازیکنان از بازی بیرون رانده شوند را حل خواهیم کرد."

"این عنوان مدت بسیاری در دست ساخت بوده و ما اکنون می‌توانیم چنین تغییراتی را به سرعت در بازی اعمال کنیم. این آپدیت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و در اواخر همین هفته عرضه خواهیم کرد؛ هفته‌ آینده نیز آپدیت‌هایی جدید منتشر خواهند شد. تاکنون بازخوردها و نظرات ارائه‌شده در جامعه بازیکنان ما بسیار گران‌بها بوده‌اند. در آینده با پیشرفت بیشتر، شما در جریان اوضاع خواهیم گذاشت. "

نظر شما چیست؟ ‌‌آیا شما نیز با سیستم اقتصادی Red Dead Online مشکل داشتید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.