Menu

کارگردان Final Fantasy XV استودیو جدیدی را پایه‌گذاری کرد

بسیاری از طرفداران بخاطر خبر جدایی "هاجیمه تاباتا"، کارگردان پر فروش‌ترین Final Fantasy تاریخ، یعنی نسخه XV ناراحت بودند، اگرچه به نظر می‌رسد او برنامه‌های بزرگی در ذهن دارد چرا که چندی پیش خبر پایه‌گذاری استودیو بازی‌سازی خود را اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، استودیو مذکور با نام JP Games، INC شناخته خوهد شد و کار خود را از ژانویه 2019(دی/بهمن) آغاز خواهد کرد. این تنها جزئیاتی است که در رابطه با استودیو تاباتا می‌دانیم اما به طور حتم جذب اعضای با استعداد مختلف و رونمایی از اولین پروژه آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود. طرفداران تاباتا مطمئن هستند که او برنامه‌های بزرگی در ذهن دارد و به پروژه‌های کوچک قانع نخواهد بود.

تاباتا در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد:

من شرکت خودم را با نام JP Games, INC پایه‌گذاری کردم. در حال حاضر تاریخ ژانویه 2019 هدف ما برای شروع به کار است. از تمام کسانی که با من همکاری کردند و از من حمایت کردند خواهشمندم به حمایت خود ادامه دهند."

در ضمن او از لوگو شرکت خود نیز رونمایی کرد که در ابتدای پست آن را مشاهده می‌کنید.

تاباتا در دوره همکاری خود با استودیو Luminous Productions، زیرمجومعه شرکت Square Enix، کارهای خارق‌العاده‌ای ارائه کرد. اگرچه ناشر، Square Enix، در ماه اکتبر همه چیز را تغییر داد و به دنبال جدایی تاباتا تعداد زیادی از محتویات اضافه برنامه‌ریزی شده را لغو کرد. ما هنوز مطمئن نیستیم که دلیل جدایی چه چیزی بوده است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا تاباتا به صروت مستقل می‌تواند پروژه‌هایی با حد و اندازه Final Fantasy XV ارائه دهد؟