Menu

مارک والبرگ می گوید دسته بندی جدید اسکار ( فیلم های پر طرفدار) ایده ی خوبی است.

مارک والبرگ از تصمیم آکادمی اسکار در اضافه کردن دسته بندی “فیلم های پرطرفدار” در مراسم اسکار دفاع کرد.

دسته بندی جدید این جایزه به نام “برجسته ترین دست اورد در فیلم های عامه پسند” شناخته می شود که به فیلم های عظیم پرفروش اجازه می دهد تا خارج از محدوده دست آورد های تکنیکی جایزه بگیرند. در حالی که بر سر این بحث است که محتویات این دسته بندی یک بی احترامی محسوب می شود، والبرگ جزو افرادی است که این دسته بندی را دری باز می بینند.

آکادمی اسکار نشان داده که سابقه ای طولانی در تغییر دادن محتویات خود از زمانی که فعالیت خود را در سال 1929 شروع کرد، دارد. با گذر زمان دسته بندی ها بعضا حذف شدند، ساخته شدن و جایگزین شدند تا با استاندارد های جدید سازگار شوند. برای مثال تصمیم اکادمی اسکار برای اضافه کردن نامزد های بهترین فیلم به تعداد 10 عدد برای مراسم 2009.

این تغییر به قصد به رسمیت شناختن فیلم های عامه پسندی که در طول سال اکران شده بود انجام گرفت. حالا، با گنجاندن این دسته بندی که به طور مشخص روی فیلم های عامه پسند متمرکز شده، خیلی ها با اضافه کردن دسته بندی که به آن خارج از دید هنری نگاه می شود ابراز مشکل کردند و این را خداحافظی با هنر می دانند.

والبرگ این نگرانی را ندارد. در مصاحبه اخیر خود با variety در پیش نماش فیلم جدید خود به نام mile 22، این بازیگر ادعا کرد این دسته بندی اسکار برای بسیاری از فیلم ها اتفاق خوبی است.

mark wahlberg,wahlberg,actor,movie,oscar,academy awards,اسکار

او گفت فیلم های بسیار خوبی وجود دارد که می توانند بسیار محبوب و موفق باشند اما هنوز شناخته شده نیستند و احتمالا لیاقت به رسمیت شناخته شدن را دارند،
والبرگ کسی که در فیلم هایی همچون ted،daddy’s home و مجموعه انحصاری trasformers حضور داشته است میل بر این داشته که این دسته بندی باید زودتر اضافه می شد. شما می توانید برای دانلود فیلم های والبرگ اینحا کلیک کنید.

والبرگ گفت:

شاید اگر این دسته بندی را قبلا اضافه می کردند ما تاحالا تعدادی برنده شده بودیم.

او اضافه کرد:

ما فیلم های موفقی داشتیم که فکر می کنیم بهای کمی به انها داده شده.

mark wahlberg,wahlberg,actor,movie,oscar,academy awards,اسکار
با صرف نظر از این که این ستاره علاقه مند چنین جایزه ای است، زمانی که ted اکران شد، دو نامزدی به همراه داشت. در سال 2007 برای بهترین بازیگر مکمل در فیلم the departed و در 2011 برای تهیه کنندگی مشترک در فیلم the fighter نامزد بهترین فیلم شده بود.

در حالی که خبر اضافه شدن این دسته بندی هنوز تازه است، باید جالب باشد تا ببینیم فیلم های نامزد شده در این رشته بر چه اساسی توسط اکادمی اسکار انتخاب می شوند.

برای ستاره های زیادی مثل والبرگ که می توانند در یک سال هم زمان در یک فیلم پر مخاطب حضور داشته باشند و برای فیلم دیگری نامزد بهترین فیلم اسکار باشند این دسته بندی زمینه ی شناخته شدن استعداد هایی این چنین را در هر محدوده ای فراهم می کند.

نوشته مارک والبرگ می گوید دسته بندی جدید اسکار ( فیلم های پر طرفدار) ایده ی خوبی است. اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.