Menu

حضور نیک فیوری (Nick Fury) و ماریا هیل (Maria Hill) در فیلم مرد عنکبوتی:دور از خانه تایید شد

اگر فیلم Avengers: Infinity War را ندیدید متن زیر که در مورد فیلم مرد عنکبوتی:دور از خانه است،حاوی اسپویل های زیادی است.

نیک فیوری (Nick Fury) و ماریا هیل (Maria Hill) قطعا در فیلم مرد عنکبوتی:دور از خانه حضور خواهند داشت و شاهد ایفای نقش آنها خواهیم بود. آینده‌ی سینمایی دنیای مارول در حال حاضر مثل یک راز بسیار بزرگ است چرا که استودیو مارول به شکل خیلی جدی سعی بر محافظت از راز فیلم Avengers 4 دارد. چرا که بسیاری‌ از طرفداران به شدت منتظر هستند تا ببینند سرانجام این فیلم که ادامه فیلم Avengers : Infinity War است چه خواهد بود!

یکی از نکته هایی که وجود دارد و معلوم است و انکار ناشدنی است سرنوشت تام هالند (Tom Holland) یا همان مرد عنکبوتی است. جدا از اینکه در فیلم Avengers : Infinity War تبدیل به مشتی خاکستر شد، در این فیلم که ادامه نسخه پیش است حضور دارد. که این اتفاقات پایان فاز سوم شرکت مارول و شروع فاز چهارم دنیای مارول است اما فقط سرنوشت مرد عنکبوتی نیست که تغییر یافته است.

ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) چند هفته پیش خبرهای مهیج و تکان دهنده ای منتشر کرد که قرار است به عنوان کاراکتر و شخصیت رئیس سابق گروه S.H.I.E.L.D ایفای نقش‌ کند با موقعیت مکانی او که انگلستان است. طرفداران شروع به نظریه پردازی کردند که او در فیلم مرد عنکبوتی:دور از خانه حضور خواهد داشت.

spider man: far from home,spider man,far from home,movie,marvel,مرد عنکبوتی:دور از خانه

همچنین فردی که در نقش کرکس در نسخه قبلی این فیلم ایفای نقش کرد تایید کرد که ساموئل ال جکسون و کوبی اسمالدر در واقع در فیلم مرد عنکبوتی:دور از خانه حضور خواهند داشت.

این اخبار خوب مشخص‌ میکند که این کاراکتر ها زنده خواهند بود و به فیلم برمیگردند. هر دو آنها قربانی بشکن زدن تانوس شدند که در فیلم Infinity War اتفاق افتاد اما حالا میدانیم که زنده خواهند بود اما نمیدانیم چطور این اتفاق میافتد.

برای دانلود فیلم های ابرقهرمانی اینجا کلیک کنید.

همچنین ببینید:

آیا فیلم Doctor Strange 2 زودتر از آنچه انتظار داریم ساخته و اکران می شود؟

نقد فیلم Deadpool 2؛ آمیزه ای بی نقص از کمدی و اکشن

نوشته حضور نیک فیوری (Nick Fury) و ماریا هیل (Maria Hill) در فیلم مرد عنکبوتی:دور از خانه تایید شد اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.