Menu

Remedy: می‌خواهیم که نسخه‌ی PC بازی Control تا حد ممکن خوب باشد

چندین سال پیش، آخرین عنوان استودیوی Remedy یعنی بازی Quantum Break برای کنسول Xbox one و PC عرضه شد. اما نسخه‌ی PC این بازی در زمان عرضه از مشکلات فراوانی رنج می‌برد و مدت‌ها پس از انتشار طول کشید تا این مشکلات به طور کامل رفع شوند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، تیم توسعه این استودیو نمی‌خواهد که عنوان جدیدشان یعنی بازی Control نیز دچار مشکلات فنی بشود و هدفشان این است که نسخه‌ی PC بازی تا جایی که ممکن است خوب باشد.

Thomas Puha، مدیر روابط عمومی شرکت Remedy در مصاحبه‌ای که با PC Games Insider داشت، راجع به نسخه‌ی PC بازی Control و مشکلاتی که تیم توسعه در هنگام عرضه نسخه‌ی PC بازی Quantum Break داشتند صحبت کرد.

Quantum Break که یکی از اولین بازی‌های بزرگی بود که برای Windows Store عرضه‌ می‌شد، به دلیل اینکه در واقع بر روی یک پلتفرم کاملا جدید انتشار می‌یافت چالش‌هایی را برای توسعه دهندگان ایجاد نمود. مشکلات مشابه برای عنوان Control وجود نخواهند داشت و تیم اطمینان حاصل خواهد کرد که نسخه‌ی PC به خوبی توسعه یابد.

در زیر می‌توانید به مطالعه بخشی از سخنان آقای Thomas Puha بپردازید:

"ما قبلا اعلام کردیم که نسخه‌ی PC این بازی از تکنولوژی RTX پشتیبانی خواهد کرد، حداقل برای افرادی که از کارت‌های مناسب بهره ببرند. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که نسخه‌ی PC به خوبی توسعه یابد. وقتی که Quantum Break را عرضه کردیم شهرت ما کمی لطمه یافت. پس ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم وقتی که در سال 2019 بازی Control عرضه می‌شود،‌ نسخه‌ی PCاش تا حد ممکن خوب باشد.

چالشی که در هنگام عرضه‌ی Quantum Break برای ویندوز 10 با آن مواجه بودیم، عرضه‌ی بازی بر روی یک پلتفرم کاملا جدید بود. هنگامی که با بخش فروشگاهی جدیدی کار می‌کنید مشکلاتی وجود خواهند داشت و ما نیروی انسانی کافی را در اختیار نداشتیم. در نهایت توانستیم از پسش بر بیایم اما شرایط ایده‌آلی نبود."

بازی Control برای PC و کنسول‌ها در دست توسعه است و سال آینده عرضه خواهد شد.