Menu

در به روز رسانی Tides of War عنوان Battlefield V تغییراتی برای متعادل سازی و بهبود رابط کاربری اعمال می‌شود

جدیدترین به روزرسانی برای Battlefield V، یعنی Tides of War Chapter 1: Overture، فقط چند روز تا انتشار فاصله دارد. اکنون جزئیات بیشتری درباره‌ی نقشه‌ها و ویژگی‌های جدید که شامل آن می‌شود به دست آورده‌ایم. تیم توسعه در وب‌سایت Reddit پستی طولانی درمورد این آپدیت ارسال کرده که بینش خوبی نسبت به آن ارائه می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، اولین چیزی که مورد بحث قرار گرفته TTK (زمان کشتن) و TTD (زمان مرگ) است. این اصطلاحات اساساً یعنی در بازی چقدر طول می‌کشد تا کسی را بکشید یا کشته شوید. به شکلی ساده، پست ارسال شده اشاره می‌کند که اصلاحاتی در این بُعد قسمت چندنفره Battlefield V ایجاد نخواهند کرد.

"به روزرسانی پیش روی Battlefield V یعنی Tides of War Chapter 1: Overture هیچ تغییری که روی وضعیت فعلی TTK ایجاد کند را شامل نمی‌شود. اگرچه، برای اسلحه‌ها تعادلاتی ایجاد خواهد شد…"

اینطور که گزارش شده، تیم توسعه همیشه به بررسی بخش آنلاین مولتی‌پلیر و بهبودها در تأخیر بازی خواهد پرداخت.

و اکنون با جزئیات آپدیت همراه باشید. اولین تغییر اصلی در این به روزرسانی کاهش دادن وقت انیمیشن احیاء برای این است که بازیکنان سریع‌تر به کنترل بازی برگردند. صحبت از سلامتی شد، مسلسل دستی کلاس Medic (بهدار) بهبودی در دامنه‌ی شلیک و دقت آن دریافت می‌کند تا در مقابل سایر کلاس‌ها رقابت بیشتری مطرح شود.

همچنین آپدیت‌های سلاح‌ها نیز لیست شده است. احتمالاً قابل توجه‌ترین تغییر در مقدار صدمه‌ی M1928A1 است که حالا به 25.1 کاهش پیدا کرده (سابقاً 30 بوده). تغییرات دیگر شامل افزایش پیدا کردن دامنه‌ی کشتن با سه گلوله‌ی اسلحه‌ی Gewehr 1-5 به 30 متر است (پیشتر 25 متر بوده). همینطور یک سری اصلاحات در زمینه‌ی مدت زمان reload و کاهش لگد زنی انجام شده.

سایر آپدیت‌های متفرقه شامل یک ویژگی همگانی درمورد اسکین‌های سلاح‌ها و تعداد قابل حملشان در تمامی دسته‌هاست. همچنین در این به روزرسانی اشاره شده یک سری "محموله‌ی هوایی" که نوعی لوت‌باکس به حساب می‌آیند برای دارندگان نسخه‌ی Deluxe در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنانی که این نسخه را خریده‌اند به شکل هفتگی محموله‌های خود را تا زمانی که به 20 عدد برسد دریافت می‌کنند.

آیا این تغییرات کیفیت تجربه‌ی مولتی‌پلیر Battlefield V را بهبود خواهد داد؟ مطمئناً دوشنبه که Tides of War Chapter 1: Overture از راه برسد می‌توانیم به چشم خود ببینیم. میتوانید پیش‌نمایش پردیس‌گیم را اینجا مشاهده کنید.

Battlefield V هم اکنون برای PC، PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است.