Menu

شاون لوی کارگردان فیلم Uncharted اخباری از پیشرفت های فیلم را منتشر کرد

کارگردان شاون لوی اخبار جدیدی درباره فیلمی که مدت ها است مورد انتظار است یعنی فیلم Uncharted منتشر کرد. این فیلم بر اساس بازی‌ ویدئویی Uncharted است که داستان این بازی‌ درباره فردی به نام ناتان دریک است که یک شکارچی گنج است.

شخصیت ناتان دریک را معمولا با نام ایندیانا جونز مدرن میشناسند و با این شخصیت او را مقایسه میکنند و دلیل این امر مشخص است. جفت این شخصیت ها به اعماق جنگل ها و سرزمین های دور افتاده میروند تا اشیا قیمتی و تاریخی را پیدا کنند.

شاون لوی حتی دریک را با جونز مقایسه میکند و میگوید که این فیلم جدید ایندیانا جونزی است برای نسل جدید. نسخه اول این بازی با نام Uncharted :Drake’s Fortune
در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و از آن زمان سه بازی دیگر هم از این سری بازی‌ منتشر شده است.

ساختن فیلم Uncharted بر اساس این بازی‌ برای مدت ها در دست ساخت بود. زمانی که شایعه هایی در سال ۲۰۰۹ درباره ساختن این فیلم گسترش یافت David O. Russel یکی از گزینه ها بود برای کارگردانی این فیلم و مارک والبرگ در نقش ناتان دریک که هیچوقت این ایده عملی نشد.

پیشرفت ها و تولیدات زیادی برای فیلم Uncharted از سال ۲۰۰۹ انجام شده و حالا شاون لوی اخبار جدیدی بر این اساس منتشر کرده است. حالا که شاون لوی بر روی پروژه Stranger Things کار میکند خبرگزاری Playlist از او سوال کرد که با وجود پروژه هایی‌ مثل Starman و Uncharted طرفداران باید انتظار کدام پروژه را داشته باشند که زودتر منتشر میشود؟

shawn levi,movie,uncharted

او گفت فیلم Uncharted احتمالا زودتر منتشر خواهد شد. فیلم Uncharted مدت زیادی در جهنم تولیدات بود یعنی مشکلات بسیاری سر راهش بود! اما حالا به نظر میرسد که در حال پیشرفت است. از زمانی که پروژه اعلام شد دچار تغییرات بسیاری شد هم از نظر نویسنده،کارگردان،بازیگران و هم تاریخ انتشار و بار ها هم به مرز خاتمه رسید اما حالا برنامه های شرکت جدی‌ است.

شما می توانید برای دانلود فیلم های جدید اینجا کلیک کنید.

نوشته شاون لوی کارگردان فیلم Uncharted اخباری از پیشرفت های فیلم را منتشر کرد اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.