Menu

رابین رایت بازیگر سریال «خانه پوشالی» با یک فرانسوی ازدواج کرد!

اگر تا به حال سریال خانه پوشالی (House of Cards) با بازی کوین اسپیسی و رابین رایت را دیده باشید، حتما تحت تاثیر بازی خوب رابین رایت در نقش کلیر قرار گرفتید. هر دوی این بازیگران به خوبی نقش خود را ایفا کردند و بر جذابیت های این سریال افزودند. حالا اما خبرهایی پیرامون هریک از این دو رسانه ای شده است. اگر از خبر مربوط به کوین اسپیسی که در مورد اتهام آزار جنسی نسبت به او میباشد بگذریم، شاید خبر ازدواج رابین رایت برای شما جالب باشد.

ازدواج رابین رایت

«رابین رایت» بازیگر آمریکایی و از ستاره‌های سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» (House of Cards) به صورت مخفیانه و در مراسمی ساده در دهکده کوچکی در فرانسه ازدواج کرد. ظاهرا داماد دوست پسر فرانسوی خانم رایت به نام کلمنت گیرودت میباشد.

آقای گیرودت نیز از چهره های شناخته شده در دنیای مد و فشن به حساب می آید و در حال حاضر مدیر روابط عمومی و سرپرست مشتریان خاص برند سن لوران است. حتی آشنایی آنها در مراسمی مربوط به دنیای فشن بود. این دو سال گذشته در جریان برگزاری هفته مد پاریس با یکدیگر آشنا شدند و در طی ماه های اخیر رابطه ای عاشقانه داشتند که نهایتا به ازدواج ختم شد.

البته هیچ کدام از این دو هنوز به صورت رسمی خبر ازدواج را تایید نکردند، ولی عکس ها و تصاویری که از مراسم کوچک آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است به نوعی ازدواج آنها را تایید میکند. به گفته برخی از دوستان رابین رایت، او هنرمندی خلوت گزین است و علاقه ای به رسانه ای کردن این موضوع و بهره برداری تبلیغاتی از ازدواجش را نداشته است.

مراسم ازدواج

مراسم در دهکده کوچکی در جنوب فرانسه برگزار شد؛ آنها بسیار ساده عروسی را برگزار کردند و عروس و داماد لباس های سنتی بر تن داشتند. گروهی از نوازندگان محلی نیز در این مراسم به اجرای موسیقی پرداختند.

کلمنت گیروت در رشته بیزینس و مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و از سال 2009 بصورت جدی وارد دنیای مد شد. او سابقه همکاری با مارک های مشهور چون «کریستین دیور» و «بالمین» را در کارنامه خود دارد و به زبان های فرانسه، انگلیسی و اسپانیولی صحبت می کند.

رابین رایت

رابین رایت ۵۲ ساله پیشتر با «شان پن» بازیگر نامدار آمریکایی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است. او پیش از آشنایی با کلمنت، مدتی با «بن فوستر» هنرمند آمریکایی نامزد بود ولی این رابطه سرانجامی نداشت.

او از جمله هنرمندان محبوب هالیوود است که در فیلمهایی چون «بیل را بکش»، «دختری با خالکوبی اژدها»، «زن شگفت انگیز»، «بلید رانر» و «لیگ عدالت» بازی کرده است. رابین رایت در سال های اخیر با حضور در سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» در شبکه اینترنتی نتفلییکس Netflix به شهرت زیادی رسید و پس از اخراج «کوین اسپیسی» از این مجموعه، ستاره فصل جدید سریال است.

همچنین ببینید:

تصاویری از فصل ششم سریال House of Cards که در آن Claire رئیس جمهور شده

فیلم بعدی کوین اسپیسی،بازیگر پرحاشیه و خبرساز هالیوود منتشر خواهد شد

نوشته رابین رایت بازیگر سریال «خانه پوشالی» با یک فرانسوی ازدواج کرد! اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.