Menu

Blizzard: در سال 2019 از چندین پروژه Diablo رونمایی خواهد شد

با وجود این که Blizzard قبل از مراسم BlizzCon اعلام کرده بود منتظر رونمایی از Diablo 4 نباشید باز هم طرفداران انتظار معرفی یک پروژه بزرگ و جذاب را داشتند اما پس از این که تنها از یک بازی موبایلی با نام Immortal رونمایی شد، بسیاری از آن‌ها ناامید شدند و خشم طرفداران به سمت Blizzard همچنان قابل مشاهد است. از طرف دیگر همه می‌دانستیم چندین پروژه مختلف در مورد سری Diablo توسعه می‌یابد و منتظر بودیم یکی از پروژه‌های عظیم رونمایی شود.

به نظر می‌رسد در سال آینده این اتفاق رخ دهد و شاهد سایر پروژه‌ها باشیم و همچنین انتظار داریم رونمایی از انیمه شایعه شده نیز رخ دهد چرا که Blizzard قبلاََ اعلام کرده بود که بیش از یک پروژه عظیم در دست توسعه قرا دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در یک پست در فروم رسمی بازی تیم Blizzard توضیح داد:

"ما بازخورد‌ها و بحث‌های داخلی خود را که در جریان است خواهیم خواند. ما در مورد Diablo برنامه‌های زیادی داریم و پروژه‌های مختلفی در دست توسعه قرار دارند که ما در طول سال آینده از آن‌ها رونمایی خواهیم کرد. ما خواهان منتشر کردن اطلاعات بیشتر در مورد پروژه‌های خود هستیم اما برخی از آن‌ها نیازمند زمان هستند تا آماده نمایش شوند. این زمان خواهد برد تا به سطح انتظارات شما برسیم اما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به سری و تجربیات Diablo پایبند هستیم تا جامعه طرفداران به آن افتخار کنند."

حتما می‌دانید که Diablo IV با اسم رمز Project Fenrir توسط تیم اصلی در دست توسعه قرار دارد در حالی که Diablo Immortal توسط تیم جداگانه ساخته می‌شود. باید دید Blizzard چه زمانی را مناسب رونمایی از نسخه IV می‌داند.

نظر شما در این باره چیست؟