Menu

استودیو 343 Industries کانسپت آرت جدیدی از عنوان Halo Infinite منتشر کرد

در حالی که مسیر بسیار طولانی تا عرضۀ عنوان جدید استودیو 343 Industries از سری Halo یعنی Halo Infinite، باقی مانده است، این استودیو فرست-پارتی شرکت مایروسافت به تازگی کانسپت آرت جدیدی از توسعۀ بازی منتشر کرده است. این کانسپت آرت را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

کانسپت آرت مورد بحث نسبتاً ساده و شامل آسمانی پرستاره است که یک حلقۀ عظیم الجثۀ Halo به طور ترسناکی در پس‌زمینه آن و پشت رشته‌کوه برفی ساکن شده است. همه‌اش همین است. نمی‌توان اطلاعات زیادی از آن کسب کرد، اما این خیلی خوب است که استودیو 343 شروع به بروز کردن طرفداران این سری شوتر باسبقه نسبت به عنوان جدید سری کرده است. امید است که چیزهای بیشتری در ماه‌های آتی بشونیم.

با دیدن این کانسپت آرت به برخی حس و حال عنوان Halo: Combat Evolved دست می‌دهد. با دانستن اینکه این عنوان روی Master Chief، تفنگدار فضایی دوست‌داشتنی، متمرکز است، نمی‌توان این حس را نادیده گرفت. ببا تمرکز دوبارۀ روی Master Chief، روح تازه‌‌ای به این سری وارد می‌شود، چرا که در اکثر مراحل بخش Campaign عنوان Halo 5: Guardians حس می‌شد که Master Chief نقشی در داستان بازی ندارد.

عنوان Halo Infinite برای اولین‌بار در مراسم E3 2018 رونمایی شد. تریلری که در آن رونمایی مشاهده کردیم، در اصل با هدف نمایش موتور بازی‌سازی جدید استودیو 343 پخش شد و شاخص مناسبی برای فرم نهایی بازی نیست.

عنوان Halo Infinite در تاریخی نامعین برای پلتفرم‌های PC و Xbox منتشر خواهد شد. با به پایان رسیدن نسل فعلی کنسول‌ها طی یک یا دو سال آینده، معلوم نیست که این عنوان برای کنسول Xbox One عرضه می‌شود یا خیر.

halo infinite

نظر شما در رابطه با تصویر بالا چیست؟