Menu

نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان دو اسم بزرگ را در مذاکرات از دست داد

فیلم جدید جنگ ستارگان احتمالا با ایفای نقش دو تا از بزرگترین بازیگران خود همراه نخواهد بود. با توجه به خبرگزاری Hollywood Reporters کریس پاین و کریس همسورث با این فیلم علمی تخیلی به توافق نرسیده اند و احتمالا در این فیلم حضور نخواهند داشت. کریس پاین در نقش Captian Krik در ۳ نسخه اخیر جنگ ستارگان ایفای نقش کرد ولی‌ احتمالا در چهارمی حضور نخواهد داشت.

با توجه به منابع خبرگزاری THR این بحث و جدال ها که به عدم توافق این بازیگر منجر شد مسئله اصلی‌ این مشکلات پول بوده است. کریس پاین این طور که به نظر میرسد در سال ۲۰۱۶ قرارداد بسته است که تا قسمت چهارم این فیلم حضور داشته باشد اما قرار داد همسورث همچنان گنگ است. منابع خبری میگویند که پاین و همسورث معتقدند کمپانی Paramount آنها را مجبور کرده است تا برای‌ قسمت چهارم پول کمتری دریافت کنند. اما چرا؟

احتمالا درآمد کم این فیلم نسبت به بودجه آن که ۱۹۰ میلیون دلار بوده است. به غیر از این پاین و همسورث، همیشه شخصیت هایی بوده اند که حضور آنها خیلی‌ برای فیلم کلیدی است. حالا آنکه این ۲ فرد اسامی مشهور هم هستند خیلی موضوع را سخت میکند.

پاین در فیلم مشهور Wonder Woman و همسورث در فیلم کمپامی مارول به نام Thor ایفای‌ نقش کرده است. با توجه به THR کریک و پدرش احتمالا برای قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان تعویض‌ هنرپیشه خواهند شد مگر اینکه پاین و همسورث به میز مذاکرات برگردند و به توافقات جدیدی برسند.

star trek 4,chris pine,Chris Hemsworth,movie,cinema,جنگ ستارگان

قسمت چهارم جنگ ستارگان توسط کارگردان فیلم های Orange is The New Black و Jessica Jones یعنی S.J. Clarkson کارگردانی میشود و شایعه هایی‌ است که میگوید احتمالا Quentin Taratino این فیلم را کارگردانی کند اما منتظریم ببینیم چه پیش میاید.

برای دانلود فیلم های جدید اینجا کلیک کنید.

همچنین ببینید:

اپیزود جدیدی از مجموعه Star Wars در راه است و بازیگران آن مشخص شدند!

پاتریک استوارت در نقش پیکارد در سری سریال جدید Star Trek به دنیای سریال های تلویزیونی بازگشت

نوشته نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان دو اسم بزرگ را در مذاکرات از دست داد اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.