Menu

تمام IPهای شرکت THQ Nordic دنباله دریافت نخواهند کرد

شرکت THQ Nordic هم اکنون بیش از یکصد IP بازی مختلف را در اختیار دارد و همچنین 55 بازی در حال ساخت دارد که 35 تا از آن‌ها هنوز معرفی نشده‌اند. با اینحال اما قرار نیست که قرار است تمام این IPها دنباله‌ی جدیدی دریافت کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، رئیس شرکت THQ Nordic که به تازگی نسبت به نقدها و نمرات ضد و نقیض عنوان Darksiders III واکنش نشان داده بود، به تازگی در مصاحبه‌ای با وب سایت GamesIndustry اعلام کرد که تمام IPهای تحت مالکیت این شرکت لزوما دنباله دریافت نخواهند کرد. او در اینباره گفت: "ما هم اکنون بیش از یکصد IP در اختبار داریم. اما نباید انتظار داشته باشید که تمام آن‌ها دنباله‌ی جدیدی دریافت کنند، زیرا که تمام آن‌ها دیگر برای زمان حال مناسب نیستند."

اکنون سوالی که پیش می‌آید، این است: منظور وینگفورس کدام یک از IPهاست؟ THZ Nordic به تازگی حقوق سری بازی‌های جدیدی همچون Kingdoms of Amalur و TimeSplitters که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما آیا قرار نیست تا آن‌ها دنباله دریافت کنند؟

نظر شما چیست؟ علاقه به ساخت دنباله‌ی کدام یکی از IPهای این شرکت دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.