Menu

بازی جدید خالق Bioshock هم اکنون قابل بازی است

از زمان انتشار عنوان Bioshock Infinite در سال 2013، کن لوین (Ken Levine)، خالق سری Bioshock نسبتا کم حاشیه و آرام بوده است، اما او هنوز هم بر روی یک بازی جدید کار می‌کند. در واقع جدیدترین ساخته‌ی او هم اکنون قابل بازی است، اما او تنها پروژه‌اش را به چند نفر نشان داده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، کن لوین به تازگی در توئیتر خود گفت: "ما این بازی را با برخی دوستان و اعضای خانواده‌ام تست کرده‌ایم." با توجه به این حرف او؛ به نظر می‌رسد که این بازی هم اکنون در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، اما با اینحال قابل بازی است.

لوین تا به حال خیلی از بازی بعدی‌اش صحبت نکرده، او تنها در رویداد GDC 2014، درباره‌ی یک مفهوم با نام "لگوهای داستانی" صحبت کرده است. این ایده شامل یکسری قطعات داستانی متمایز است که می‌توانند دوباره باهم ترکیب شوند و داستان جدیدی را به وجود آورند تا یک بازی مبتنی بر خط داستانی بدون وقفه اجرا شود.

او همچنین در سال 2016 در مصاحبه‌ای گفت که کار بر روی سری Bioshock را توقف کرد، زیرا که این سری اثرات نامطلوبی بر روی سلامتی و روابط او داشته است. او گفته است که الان بیشتر علاقه مند به ساخت بازی‌های کوچکتر و تجربی است و احتمال می‌رود که بازی جدید او هم در رابطه با همان مفهوم لگوهای داستانی باشد. از سال 2013، استودیوی او یعنی Irrational Games که بعدها به Ghost Story Games تغییر نام داد، بسیار کم کار بوده است.

نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی بازی بعدی این خالق خلاق هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.