Menu

کریس پاین در نقش king robert the bruce فیلم جدید شبکه netflix به نام outlaw king

Chris pine در عکسی که کارگردان فیلم david mackenzie منتشر کرده در نقش پادشاه قانون شکن (Outlaw king) با تهیه کنندگی شبکه netflix بازی می کند، فیلمی تاریخی اکشن و درام. این فیلم دومین همکاری pine و mackenzie است بعد از فیلم نئووسترن Hell or high water که در مراسم اسکار نامزد بهترین فیلم شد.

نویسندگان این سریال به شرح زیر هستند:

  • (Mark bomback(war for the planet of the apes
  • (Bash doran(boardwalk empire
  • (David harrower(una
  • (james macinnes(the rocket post
  • mackenzie

این فیلم روایت واقعی از زندگی رابرت(پاین) است، یک نجیب زاده که به یک یاغی تبدیل شده است، کسی که اسکاتلند را برای مبارزه با کینگ ادوارد اول (با بازی stephen dillane) و پسرش و شاهزاده ولز (billy howle) در زمان اشغال اسکاتلند قرون وسطایی توسط انگلیس دوباره تقویت کرد .

بن فاستر که نقش مکمل پاین را در فیلم Hell or high water داشت قرار بود اینجا در نقش دستیار رابرت (James douglas) حضور پیدا کند اما این نقش به Aaron taylor-johnsson داده شد.همچنین Florence pugh (در فیلم lady macbeth)اینجا در نقش elizabeth de burgh حضور دارد.

robert the bruce,outlaw king,chris pine,netflix

زمانی که outlaw king همین پاییز توسط netflix آماده پخش بشود، این شرکت اجرای محدودی تئاتر برای این فیلم فراهم می کند که این زمینه را برای هر دو رقابت در فصل جوایز برای این فیلم محیا میکند که بیاد و واجد شرایط هر دسته بندی از مراسم اسکار 2019 باشد، شامل ‘پرطرفدار ترین فیلم’ که تازه معرفی شده و بسیار هم بحث بر انگیز بوده است.

Outlaw king قسمتی از پیشنهاد شبکهnetflix برای افزایش کشش ها در زمان اهدا جوایز خواهد بود. این فیلم یکی از چند پیشنهاد ارائه شده توسط مدیران است که برنامه پخش آن پاییز است، همراه با پروژه هایی مثل اخرین درام-واقعی هیجان انگیز از Paul greengrass 22july و سریالٍ فیلم شده و مجموعه وسترن به نام The ballad of buster scruggs از coen brothers.

robert the bruce,outlaw king,chris pine,netflix

بدون شک netflix با موفقیت هایی که سال پیش داشته است مثل بردن اسکار بهترین مستند برای فیلم icarus و چهار نامزدی برای فیلم mudbound از dee rees. پاین کسی که با توجه به نقش خود ریش بیشتری از فیلم a wrinkle in time در فیلم outlaw king حمل می کند و mackenzie هم با توجه به لباس های راحت و خوش ساختی که در فیلم نئووسترن hell or high water فراهم کرده بود، دلیل عادلانه ای است به این فکر کنیم که این فیلم جنگی، درام و قرون وسطایی هم ثابت می کند از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

بهرحال فیلم نباید فاقد اصالت باشد در حالی که دیده شده mackenzie بهمراه تیم تولید خود در محل فیلم سازان بومی اسکاتلند تصویر برداری می کند, outlaw king ممکن است اولین فیلم برای کریس پاین باشد که نامزدی بهترین بازیگر در مراسم اسکار را برایش بهمراه داشته باشد.

نوشته کریس پاین در نقش king robert the bruce فیلم جدید شبکه netflix به نام outlaw king اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.