Menu

گزارش: Obsidian Entertainment در حال ساخت عنوانی مرتبط با سری Bioshock می‌باشد

تنها چند روز تا برگزاری یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مراسم‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی یعنی The Game Awards فاصله داریم و در جریان این رویداد قرار است بازی جدید توسعه دهندگان عناوین Pillars of Eternity و Fallout: New Vegas یعنی Obsidian Entertainment معرفی شود، حال طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که این عنوان مرموز قرار است مرتبط با یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌هایی باشد که مدتی است در خاموشی فرو رفته.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، اخیرا با توجه به مدارک و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده‌اند، حدس و گمان‌هایی مبنی بر این شکل گرفته که استودیوی Obsidian Entertainment در حال ساخت عنوانی مرتبط با سری Bioshock که توسط یکی از خلاق‌ترین بازیسازان تاریخ، کن لوین خلق شده شده است، می‌باشد. اما این گمانه زنی‌ها چگونه شکل گرفته است؟

همانطور که می‌دانید، این استودیو به تازگی توسط شرکت Microsoft خریداری شده است و قرار است از این پس، تمام بازی‌های جدید آن در انحصار پلتفرم‌های Xbox One و PC باشند. اما به نظر می‌رسد که این استودیو، مانند InXile، در حال ساخت پروژه‌ای مولتی پلتفرم است. InXile هم به تازگی توسط Microsoft خریداری شده، اما قرار است 2 بازی در حال ساخت آن‌ها یعنی Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV برای PS4 هم عرضه شود.

علاوه بر آن مدتی پیش هم اعلام شد که ناشر یکی از بازی‌های در حال ساخت Obsidian Entertainment توسط شرکت Take Two Interactive منتشر خواهد شد که شرکت مادر Rockstar Game و 2K Games می‌باشد. پس Obsidian باید به توافق خود عمل کند و بازی بعدی آن‌ها هم احتمالا مولتی پلتفرم است.

همچنین طبق گزارش وب سایت Kotaku، شرکت 2K Games کار ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری Bioshock را به استودیوی مرموزی سپرده است و در آینده حتما شاهد بازی جدیدی از این سری محبوب خواهیم بود.

اکنون اگر به سایت رسمی Obsidian Entertainment مراجعه کنید، با دو شمارش معکوس روبه رو می‌شوید که احتمالا مربوط به زمان معرفی بازی جدید استودیو می‌باشد. اگر شمارش معکوس‌ها را رد کنید، با تصویر یک اسلحه‌ی آینده نگرانه روبه رو خواهید شد که تقریبا تائید می‌کند بازی بعدی آن‌ها در سبک علمی تخیلی است. این اسلحه تمی مانند سری Bioshock و Fallout و بسیار شبیه سلاح‌هایی است که در بازی‌های این دو سری می‌بینیم. با توجه به اینکه می‌دانیم Obsidian دیگر قرار نیست همکاری‌ای با شرکت Bethesda Softworks داشته باشد، پس تنها یک گزینه می‌ماند. آیا آن‌ها در حال ساخت نسخه‌ی جدید Bioshock هستند؟

اگر همین الان دوست دارید تا در نسل هشتم تجربه‌ای زیبا از این سری داشته باشید، می‌توانید Bioshock: The Collection را بازی کنید که هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است. نظر شما چیست؟ آیا علاقه به تجربه‌ی ادامه‌ی سری Bioshock دارد؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.