Menu

ادعای شرکت Bethesda در مورد اوضاع بازی Fallout 76: میلیون‌ها نفر در حال تجربۀ بازی ما هستند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، ممکن است که ما آمار و ارقام رسمی از میزان فروش عنوان Fallout 76 نداشته باشیم، اما شرکت Bethesda در آخرین پست خود در بلاگ رسمی اعلام کرده است که در حال حاضر، میلیون‌ها بازیکن مشغول ماجراجویی در ایالت آخر الزمانی ویرجینیای غربی هستند. این شرکت همچنین از بالا بودن متوسط زمان صرف شده در بازی خبر می‌دهد.

قسمتی از پست شرکت Bethesda در این رابطه:

"از همۀ کسانی که مشغول بازی‌ کردن Fallout 76 بوده‌اند و ما را در این سفر همراهی کرده‌اند، تشکر ویژه‌ای می‌کنیم. میلیون‌ها نفر از شما این عنوان را برای طولانی مدت بازی کرده‌اید. ما عاشق شنیدن داستان‌های شما، به اشتراک گذاشتن عکس‌های شما و جنگیدن در کنار شما در مسیر بازسازی Appalachia هستیم.

همچنان که ما بازخوردهای شما را می‌خوانیم و استریم‌های شما را تماشا می‌کنیم، متوجه هستیم که چندین مشکل ناامید کننده هم در بازی وجود دارند. می‌خواهیم این را بدانید که ما متعهد هستیم تا به طور منظم پچ و قابلیت‌های جدید عرضه کنیم و بر اساس بازخوردهای شما در بازی تغییراتی ایجاد کنیم. ما همچنین به کار کردن بر روی فهرستی باور نکردنی از بروز رسانی‌های بازی، شامل کاوش‌ها و وقایع جدید، Vault opening جدید، سیستم PvP گروهی و موارد بسیار دیگری ادامه می‌دهیم. ما مطئنیم که با پشتیبانی شما می‌توانیم عنوان Fallout 76 را در سال‌های آتی به تجربه‌ای باور نکردنی تبدیل کنیم."

صد البته که صحبت‌های زیادی در اینترنت در مورد مشکلات بازی و اخیراً هم دربارۀ نسخۀ کالکسیونی Power Armor Edition شده است. ظاهراً‌ این نسخۀ کالکسیونی شامل یک کیف کرباسی بود، اما کیف نایلونی ارزان‌تر جایگزین آن شد. پاسخ رسمی شرکت Bethesda در مورد این تغییر، کمبود مواد اولیه برای تولید انبوه آن است.

چند ساعت پیش، شرکت Bethesda به خریداران ناراضی نسخۀ Power Armor Edition مقدار 500 Atom به عنوان غرامت پیشنهاد کرد. Atom ارز درون بازی است که برای خرید آبتم‌های تزئینی استفاده می‌شود. این ارز را می‌توان با بازی کردن یا با خرید با پول واقعی بدست آورد. در حال حاضر 500 Atom با قیمت 5 یورو به فروش می‌رسد.

دو پچ جدید و قابلیت‌ها و مشکلات برطرف شده طی دو هفتۀ آینده عرضه می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر، به این صفحه مراجعه کنید.