Menu

گزارش: پروژه بعدی Rocksteady احتمالاََ به صورت “سرویس محور” ارائه خواهد شد

ما در چند روز گذشته شاهد شایعه‌ها و گزارشات مختلفی در رابطه با Rocksteady Games بودیم، البته این گزارشات و ادعاهای مختلف نشان می‌دهند که به احتمال بسیار بالا در مراسم The Game Awards شاهد رونمایی پروژه جدید آن‌ها خواهیم بود اما این‌بار در پادکست اخیر Kotaku از سوی خبرنگار، "جیسون شریر"، صحبت‌هایی کاملاََ متفاوت نسبت به شایعه‌های قبلی شنیدیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در قسمت 156م kotaku Splitscreen با عنوان "بررسی بازی‌های پاییزی"، شریر و تیم کوتاکو در رابطه با موارد مختلفی مانند Sega Genesis Classics Collection،Red Dead Online و … بحث کردند پس از آن صحبت‌های آن‌ها به سمت پروژه در دست ساخت Rocksteady رفت و شریر هیچ اطلاعات جدیدی را تایید نکرد اما به این نکته اشاره کرد که احتمالا بازی جدید آن‌ها در چه مورد خواهد بود.

او در این مورد گفت:

"خب شایعه‌ها چه می‌گویند، Rocksteady بر روی چه چیزی کار می‌کند؟ احساس می‌کنم وقتش رسیده که از پروژه جدیدشان رونمایی کنند. 3 سال از زمان عرضه Arkham Knight می‌گذرد. همه فرض می‌زنند که رونمایی رسمی از پروژه بعدی آن‌ها به زودی رخ دهد و The Game Awards جایگاه بسیار خوبی به نظر می‌رسد."

"Rocksteady یکی از آن شرکت‌هایی می‌باشد که همیشه شایعات مختلفی در رابطه با پروژه‌های رونمایی نشده آن وجود دارد. من احساس می‌کنم هر روز یک شایعه جدید منتشر می‌شود و همه آن‌ها مزخرف هستند."

"بنابراین من شنیدم که آن‌ها بر روی چه چیزی کار می‌کنند. من نمی‌خواهم چیزی را لو دهم اما هر شایعه‌ای که تا به حال در رابطه با پروژه آن‌ها شنیدم اشتباه و چرت است."

"همانند شایعه در مورد ساخت Superman یا شایعه ساخت Justice League و به نظرم این گزارشات بی اساس باعث به وجود آمدن شایعات دیگر نیز می‌شوند. بنابراین افرادی که این گزارشات را منتشر می‌کنند نحوه عملکردشان این گونه است که 'اوه، من این حرف را زیاد شنیدم پس احتمالا پروژه آن‌ها اینگونه خواهد بود.' به طور حتم فردی که ابتدا ساخت Superman را گزارش کرده بود باعث شده است تا همگی منابع دیگر نیز این فکر را بکنند."

"منظور من این است که چیزی که شنیدم به طور حتم هیچ ارتباطی با Superman ندارد. نمی‌توانم به صورت 100 درصدی بگویم که آن‌ها بر روی یک بازی Superman کار نمی‌کنند اما من این حرف را باور ندارم."

"من فکر می‌کنم چیزی که قرار است از آن‌ها ببینیم یک بازی در مورد گروهی از ابرقهرمانان خواهد بود و به شکل "یک بازی به صورت سرویس محور"(GaaS) ارائه خواهد شد."

"از طرف دیگر فکر نمی‌کنم به Batman هم ارتباطی داشته باشد اما به زودی همه چیز را می‌فهمیم."

پس به احتمال زیاد با بازی‌ای شبیه به Justice League رو به رو خواهیم شد، عنوان که با سوپرمن در ارتباط است اما نه در قالب شخصیت اصلی.

نظر شما در این باره چیست؟