Menu

اولین تصویر کمدی منتشر شده از will ferrel و john c reilly در نقش های شرلوک هلمز و واتسون

در حالی که جزئیات خاص این طرح هنوز اعلام نشده است، هلمز و واتسون یک کمدی بر اساس داستان های شرلوک هلمز از conan doyle خواهد بود.

گرچه همکاری این زوج نزد طرفداران فیلم کمدی به نظر محبوب است, آنها در دو فیلم با هم حضور داشته اند، اولی در سال 2006 در فیلم Talladega nights: the ballad of ricky bobby دو سال بعد هردو یک بار دیگر در فیلم کمدی step brothers بازی کردند. از آن پس هر یک در فیلم های زیادی ایفای نقش کردند اما هیچ کدام دیگری را مورد ستایش خود قرار نداد، بجز یک درخشش بی نظیر از ferrell در فیلم anchorman 2.

تا اینکه در سال 2016 اعلام شد یک بار دیگر ferrell و reilly متحد خواهند شد, در قالب نقش هایی به ترتیب شرلوک هلمز و دکتر واتسون. در نهایت حالا طرفداران اولین تصویر را از بازیگران در لباس های نمادین خود دارند.

در پیش نمایش جدید WE, از فیلم های پاییز 2018، تصویر منتشر شده از ferrell در نقش sherlock holmes و reilly در نقش john watson است که هر دو با لباس هایی از قرن نوزدهم و شرلوک با کلاه معروف خودش در حال کشیدن پیپ ظاهر شدند.

با قضاوت از این عکس میشود گفت سبک و سیاق هلمز به خوبی نمایش داده خواهد شد، هلمز و واتسون در اصل قرار بود بصورت تئاتر در آگوست 2018 اجرا شود، اما به دسامبر 2018 همین سال منتقل شد.

در حالی که هلمز و واتسون اخرین سری اقتباس از سری داستان های کلاسیک doyle است، تاحالا دوازده سری فیلم و پخش تلوزیونی ازین داستان پخش شده است که ویژه ترین اینها با بازی Robert downey jr و jude law و سریال sherlock با بازی Benedict cumberbatch و Martin freeman بوده است که در حال حاضر هر چهار بازیگر در دنیای سینمایی مارول مشغول هستند،

sherlock holmes,John C. Reilly,john watson,watson and holmws,movie,کمدی

به نظر می رسد شرلوک، سریال تلوزیونی بندیکت کامبربچ در آن زمان به پایان می رسد، اما فیلم شرلوک با بازی robert downey jr برای سومین بار در تایخ دسامبر 2020 عرضه می شود. هردو شرلوک نسبتا روی داستان کاراگاهی تمرکز دارند و در ادامه با شوخ طبعی هلمز همراه است.

با رهبری ferrel و reilly در این نقش ها این تضمین وجود دارد که که جذب بینندگان همراه با تکیه بر عناصر کمدی فیلم خواهد بود، شخصیت های دیگر معروف داستان هم در این فیلم حضور دارند مثل moriarty با بازی ralph fiennes و همچنین mrs. Hudson با بازی kelly macdonald.

شاید holmes and watson به نظر تفاوت های زیادی با دیگر اقتباس های قبلی دارد اما یک شروع تازه از این داستان قدیمی لزوما بد نخواهد بود.

برای دانلود فیلم های کمدی اینجا کلیک کنید.

نوشته اولین تصویر کمدی منتشر شده از will ferrel و john c reilly در نقش های شرلوک هلمز و واتسون اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.