Menu

تریلری از نسخه ریمستر بازی The Last Remnant منتشر شد

شرکت Square Enix در تریلر جدید از بازی آینده خود یعنی ریسمتر The Last Remnant که بر روی PS4 منتشر می شود، صحنه های سینمای و بخش هایی از گیم‌پلی را نشان می دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، بازی The Last Remnant در نیمه دوم سال 2008 برای کنسول Xbox 360 و در بهار سال 2009 برای PC منتشر شد. برنامه ای برای انتشار نسخه PS3 آن وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد، به احتمال زیاد این امر بخاطر فروش پایین بازی بر روی Xbox 360 و PC بود. اندکی بعد از معرفی نسخه ریمستر آن توسط Square Enix برای انتشار در ماه دسامبر (آذر ماه)، این بازی در ماه سپتامبر از روی Steam حذف شد.

تریلری برای مقایسه نسخه ریمستر با نسخه اولیه بازی بر روی Xbox 360 که به دلیل مشکلات فنی و وجود بافت های با کیفیت پایین تر از HD از آن انتقاد شده بود، منتشر شده‌اند. اما به تازگی تریلر گیم‌پلی بازی منتشر شده که به شما اجازه می دهد اجرای آن بر روی کنسول PS4 را بررسی کنید. در توضیحات رسمی بازی آمده است:

"THE LAST REMNANT با داستان جذاب، کارکتر های بی شمار و سیستم مبارزه پیچیده خود توانست دل بازیکنان را به دست آورد و ذهن آنان را به خود مشغول کند. نسخه ریمستر با گرافیک زیبا و موتور بهبود یافته در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) در سراسر جهان بر روی PS4 منتشر می شود. "

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا بصورت تمام صفحه