Menu

شرکت Bethesda بالاخره به واکنش‌های پیرامون بازی Fallout 76 پاسخ داد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، عرضۀ عنوان Fallout 76 آنگونه که شرکت Bethesda برای آن برنامه‌ریزی کرده بود، پیش نرفته است و پس از کوبیده شدن توسط منتقدان مختلف، بسیاری از طرفداران این عنوان درخواست بازپس‌گیری پول خود را کرده‌اند و اخیراً هم به خاطر زیر بار نرفتن شرکت Bethesda در پس دادن پول خریداران، علیه این شرکت دعوای حقوقی طرح شده است. در میان این طوفان جنگ و دعوا، شرکت Bethesda در اکثر مواقع ساکت مانده است؛ نه معذرت‌خواهی، نه بیانیه‌ای دربارۀ برنامه‌شان برای برطرف‌ کردن مشکلات فعلی بازی، هیچی.

خوشبختانه، این خاموشی بالاخره پایان یافته است. البته، تا حدودی. در حالی که افراد شاخص شرکت Bethesda هنوز ساکت مانده‌اند، تیم اجتماعی این شرکت به تازگی بیانیه‌ای در سایت Reddit منتشر کرده است. در این بیانیه آنها بابت نبود تعاملات عذرخواهی و طرفداران را در حالی که از آنها بازخورد دریافت می‌کنند، به صبور بودن تشویق کرده‌اند. در ادامه، بیانیه کامل شرکت Bethesda را می‌خوانید:

"می‌دانیم که از وضعیت فعلیناامید و عصبانی هستید، چه می‌خواهد از مشکلاتی که در بازی به آنها برخورد می‌کنید، باشد یا چه از نبود تعاملاتی در مورد برطرف‌سازی مشکلات، بروزرسانی‌ها یا اخبار. […] ما دیروز آن بیانیه را پست کردیم تا بدانید که ما هنوز اینجاییم تا بازخوردهای شما را دریافت کنیم و از همه مهمتر، روی دریافت اطلاعات قابل به اشتراک‌گذاری از تیم، کار کنیم. ما نمی‌خواستیم که شما فکر کنید این سکوت ما به معنای نبود هیچ‌‌گونه پیشرفتی است. ما متأسفیم و متوجه هستیم که این طرز رفتار ما درست نبوده است. ما تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی بهتری بین شما و تیم توسعه‌دهنده در شرکت Bethesda Games شکل گیرد."

این پست در سایت Reddit همچنین به این اشاره می‌کند که بازیکنان عنوان Fallout 76 می‌توانند انتظار عرضۀ دو بروزرسانی طی دو هفتۀ آینده را داشته باشند. محتویات این دو بروزرسانی علاوه بر برطرف‌کننده‌های باگ و بهبود پایداری بازی، شامل تغییرات چشمگیر دیگری از جمله کمتر شدن محدودیت انبار، فرصت‌ بازچینی قابلیت‌های SPECIAL و یک بولدوزر برای پاکسازی فضای کمپ به بازی اضافه می‌شوند.

اخیراٌ بروزرسانی در سایت رسمی Fallout اضافه شده است که پاره‌اطلاعات بیشتری به ما می‌دهد که مهمترین آن، قول شرکت Bethesda برای کاهش حجم پچ‌های عظیم بازی است:

"ما می‌دانیم که حجم پچ قبلی که در 19 نوامبر عرضه شده بود، بسیار زیاد بود و دانلود آن برای بسیاری از شما، به ویژه آنهایی که عنوان Fallout 76 را در کنسول بازی می‌کنند، تجربۀ اعصاب خردکنی بود. ما صدای شما را شنیدیم و اکنون هم بر روی کم کردن حجم پچ‌های آینده کار می‌کنیم تا شما در این روزهایی که پچ‌های زیادی عرضه می‌شوند، هرچه سریعتر به بازی کردن ادامۀ بازی برگردید."

نظر شما در مورد بیانیه شرکت Bethesda چیست؟ قطعاً اوضاع با انتشار این بیانیه بهتر از قبل می‌شود، اما این شرکت باید نوعی بیانیه در مورد وضع فعلی عنوان Fallout 76 هم مطرح کند. شروع عنوان Fallout 76 به قدری بد بوده است که Bethesda فقط با ساکت بودن، پایین انداختن سر و عرضه کردن بروزرسانی نمی‌تواند آنرا جبران کند.

عنوان Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است.