Menu

برخی بازیکنان در حال حاضر Red Dead Online را تجربه می‌کنند

قبلاََ Rockstar اعلام کرده بود که بتای Red Dead Online قبل از اتمام ماه نوامبر در دسترس خریداران بازی قرار خواهد گرفت. حال به 25م نوامبر رسیده‌ایم و هنوز خبری از بخش آنلاین نیست و Rockstar حتی در مورد آن صحبت هم نمی‌کند.

از آن‌جا که Rockstar نتوانست در زمان عرضه بخش آنلاین را منتشر کند، به نظر می‌رسد به نحوی بتای بازی در دسترس یک سری بازیکن خاص قرار گرفته است و در حال حاضر این مود RDR 2 تجربه می‌شود.

Ultragamerz متوجه این موضوع شد که در حال حاضر درصد بسیار کوچکی از دارندگان Red Dead Redemption 2 یک سری اچیومنت‌های بخش آنلاین را بدست آورده‌اند اما بدون عرضه این قسمت چنین اتفاقی چگونه رخ داده است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اچیومنتی مانند "Breakout" از زمان عرضه بخش داستانی بازی 0 درصد بود اما حالا اچیومنت‌ها تغییر کردند و عدد 0.01 درصد را نشان می‌دهند، اگر این به معنای این نباشد که برخی افراد بخش آنلاین را تجربه کردند به طور حتم نشان می‌دهد به عرضه Red Dead Online نزدیک می‌شویم.

البته این نکته ارزش اشاره را دارد که احتمالا این 0.01 درصد به افراد خاصی مانند سازندگان بازی یا تسترهای خصوصی در Rockstar اشاره می‌کند و ربطی به بازیکنان عمومی ندارد، البته این موضوع را هم به طور حتم نمی‌توان تایید کرد. در هر صورت انتظار داریم به زودی این بخش از بازی عرضه شود.

همانطور که می‌دانید Rockstar در مورد Red Dead Online کاملا ساکت بوده است، به بیان دیگر ما نمی‌دانیم باید چه انتظاری از بخش آنلاین بازی داشته باشیم. آیا شبیه به بخش آنلاین نسخه اول خواهد بود یا باید منتظر یک بخش کامل شبیه به Grand Theft Auto Online باشیم؟ بهترین جواب کامل بودن این بخش و شباهت به GTA Online می‌باشد اما Rockstar چه نوآوری‌هایی را برای ما به ارمغان آورده است؟

Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد در حالی که خبری از نسخه PC نیست.