Menu

تماشا کنید:‌ تریلر جدیدی از گیم عنوان Onimusha: Warlords منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Twinfinite، به تازگی در جریان آخرین قسمت Capcom TV، جدیدترین تریلر گیم پلی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی HD عنوان Onimusha: Warlords به نمایش درآمد.

جالب است بدانید که این گیم پلی بر روی کنسول Nintendo Switch اجرا شده است و در آن شاهد پیشرفت‌های گرافیکی نسبتا خوبی هستیم. علاوه بر می‌توانیم هنوز آن لذت و هیجان بی‌نظیر را در مبارزات بازی ببینیم و قسمتی از کات سین‌ها و پازل‌های بازی هم در این تریلر نشان داده می‌شوند. شما در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نسخه‌ی اصلی عنوان Onimusha: Warlords ابتدا در سال 2001 برای کنسول PS2 عرضه شد و سپس یک سال بعد هم به Xbox آمد. اگرچه این نسخه‌ی بهبود یافته به جز افزایش رزولوشن و یکسری ارتقاهای جزئی، آنچنان با نسخه‌ی اصلی تفاوتی ندارد، اما بازهم می‌تواند تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز برای طرفداران نسخه‌های کلاسیک سری باشد.

خیلی وقت است که بازی جدیدی از سری Onimusha منتشر نشده، اما این نسخه‌ی بهبود یافته می‌تواند زمینه را برای ارتقاسازی دیگر نسخه‌ها و حتی توسعه‌ی نسخه‌ی جدید ایجاد کند. نظر شما چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این سری هستید؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟