Menu

سری The Legend of Zelda از آنچه انتظار می‌رود، زودتر بازمی‌گردد

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک موفقیت عظیم برای Nintendo بود، هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ تجاری؛ اما ما تا کی باید برای یک نسخه‌ی جدید از این سری دوست داشتنی منتظر بمانیم؟ در گذشته، بازیکنان می‌بایست تا زمان زیادی برای انتشار یک The Legend of Zelda جدید صبر می‌کردند، اما به نظر می‌رسد Nintendo قرار است کمی سرعت خود را بالاتر ببرد و احتمالا به‌زودی می‌توانیم تا دوباره بر روی Switch در جهان بی‌نظیر این سری غرق شویم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، یکی از اعضای ارشد تیم تحریریه‌ی وب سایت Game Informer با نام عمران خان (Imran Khan) اعلام کرده است که تا انتشار نسخه‌ی جدید The Legend of Zelda فاصله‌ی زیادی نداریم. این خبر شیرین در جریان بحث‌های جدیدترین نمایش اختصاصی Game Informer اعلام شد که به آینده‌ی سری پرداخته بود. در این نمایش تهیه کننده‌ی ویدئو، بن هانسون (Ben Hanson) گفت که احتمال دارد تا در آینده‌ای نزدیک یک بازی فرعی و ساده‌ی Co-op از این سری مانند Triforce Heroes منتشر شود، همین حرف عمران خان را کمی تحریک کرد تا اطلاعاتی به اشتراک بگذارد. او در اینباره گفت: "من دارم درباره‌ی چیزی که باید بگویم، فکر می‌کنم. بازی بعدی Zelda احتمالا به‌زودی منتشر می‌شود. بعد از برنامه، من درباره‌ی این موضوغ با تو حرف می‌زنم."

هنگامی هم که از این شخص سوال شد که آیا قرار است بازی بعدی Zelda یک عنوان جدید Co-op از تیم سازندگان Triforce Heroes باشد، او جواب داد: "نه دقیقا!"

نظر شما چیست؟ دوست دارید تا هرچه زودتر نسخه‌ی جدیدی از این سری را تجربه کنید؟ به نظرتان امکان انتشار یک بازسازی یا نسخه‌ی بهبود یافته از بازی‌های قدیمی این مجموعه وجود دارد؟