Menu

کارگردان فیلم Get The Gringo احتمالا کارگردانی فیلم رامبو ۵ را به عهده خواهد گرفت

این سوال که چه کسی فیلم رامبو ۵ را کارگردانی‌ میکند مشخص شده و احتمالا این فیلم Rambo: Last Blood نامگذاری خواهد شد. به نظر میرسد کارگردان فیلم Get The Gringo قرار است کارگردانی رامبو ۵ را بر عهده بگیرد و این امر بار ها گزارش‌ شده است. ویلست سیلوستر استالون به شدت مشتاق است تا این شخصیت سر سخت و قوی یعنی رامبو را دوباره به تصویر بکشد اما هنوز مشخص‌ نیست که او رامبو ۵ را مثل قسمت پیش کارگردانی خواهد کرد یا نه. آدرین گرونبرگ کسی است که برای تولید رامبو ۵ انتخاب شده است و به زودی فیلمبرداری را شروع خواهد کرد.

وقتی آخرین قسمت از مجموعه فیلم رامبو در سال ۲۰۰۸ اکران شد این مجموعه فیلم آینده‌ی نامشخصی‌ داشت. برنامه هایی وجود داشت که یک سریال تلویزیونی از مجموعه فیلم رامبو تولید کنند اما استالتون این شخصیت را در به نوعی بازنشسته کرد. اگرچه شایعه ها و خبر هایی مبنی‌ بر تولید قسمت ۶ این مجموعه در سال ۲۰۱۶ دست به دست میچرخید اما امسال این خبر تایید شد. که این امر همراه با انتشار پوستر های رامبو در صفحات مجازی کنس و استالتون بود.

جزئیات درباره داستان در حال حاضر در اینترنت موجود است و رامبو ۵ با سرعت رو به جلو در حال حرکت است. اگرچه خود استالتون هم نقشی در تولید فیلم خواهد داشت و به نظر میرسد این دفعه بازیگر این فیلم کارگردان این فیلم نخواهد بود.

با توجه به خبرگزاری GWW گرونبرگ، این کارگردان پرکار و مشتاق، این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. گرونبرگ را احتمالا به خاطر تولید فیلم خوبی مثل Get The Gringo میشناسید و همچنین برای تولید فیلم دیگری مثل How I Spent My Summer Vacation که بسیار مورد تشویق منتقدان قرار گرفت و با نقد های‌ مثبتی رو به رو شد.

همچنین ببینید:

HBO تصاویری بسیار کوتاه از فصل ۸ سریال “بازی تاج و تخت” پخش کرد

استون مارتین خودرو Goldfinger DB5 جیمز باند را دوباره میسازد

نوشته کارگردان فیلم Get The Gringo احتمالا کارگردانی فیلم رامبو ۵ را به عهده خواهد گرفت اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.