Menu

کارگردان God of War بر روی پروژه‌ای به مراتب بزرگ‌تر کار می‌کند

عنوان God of War به عنوان یکی از برترین بازی‌های اکشن سال 2018 شناخته می‌شود و از زمان عرضه با استقبال بی‌نظیر طرفداران مواجه شده است. کوری بارلاگ و تیمش در Santa Monica بارها برای ساخت God of War تحسین شدند اما آینده این افراد چه می‌شود؟ آیا پروژه بزرگ دیگری توسط کوری بارلاگ در دست توسعه قرار دارد؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "دانکن جونز"، کارگردان فیلم‌هایی مانند The Source Code و اقتباس Warcraft اخیرا فرصت ملاقات با کوری بارلاگ را پیدا کرده است و این دو سازنده خلاق برای مدت زیادی با یکدیگر صحبت کردند.

کوری بارلاگ در توییتر خود گفت:

"باید بر روی بازی خودم کار کنم."

اما پروژه و بازی مخصوص به بارلاگ چه خواهد بود؟

جونز نیز در توییتر خود در مورد ملاقات با بارلاگ گفت:

"با توجه به صحبت‌های آنلاین ما، به نظرم کوری بارلاگ یک شخصیت با فکر و با هوش است. اگر فکر می‌کنید God of War بهترین و بزرگ‌ترین ساخته او می‌باشد، فقط صبر کنید تا ببینید پروژه بعدی او چه خواهد بود!"

بخش جذاب آن است که جونز اشاره می‌کند پروژه بعدی بارلاگ چیزی در مقیاس بزرگ‌تر از God of War خواهد بود. پروژه بعدی تیم بارلاگ چه خواهد بود؟ آیا شاهد ادامه God of War بر روی PS5 خواهیم بود؟ ریبوت Twisted Metal یا چیزی کاملا متفاوت و جدید؟

بارلاگ و جونز جزئیاتی از پروژه مذکور منتشر نکردند و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها در مورد آن حرفی زده شود چرا که پروژه‌ای بزرگ‌تر از God of War به وقت و امکانات زیادی نیاز دارد اما به طور حتم نتیجه کار آن‌ها در رابطه با God of War ضمانتی برای عملکرد درخشان پروژه بعدی خواهد بود.

God of War در حال حاضر برای پلتفرم PS4 در دسترس قرار دارد و نسخه PS4 Pro نیز بهترین تجربه شما خواهد بود. از طرف دیگر شما می‌توانید در فروش Black Friday آخر این هفته با قیمت 17 دلار بازی را تهیه کنید که مطمئناََ برای کسانی که هنوز بازی را تجربه نکرده‌اند بهترین موقعیت است.

نظر شما در این باره چیست؟