Menu

تاریخ عرضه نسخه کامل بازی آنلاین و سبک بقا Miscreated اعلام شد

استودیوی Entrada Interactive امروز اعلام کرد که عنوان مولتی‌پلیر و سبک بقا Miscreated در تاریخ 27 آذر از حالت دسترسی زود هنگام خارج شده و به عنوان نسخه 1.0 عرضه خواهد شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، با توجه گفته استودیوی Entrada Interactive عنوان Miscreated 1.0 دربردارنده ویژگی‌های جدیدی برای دنیای آخرالزمان بازی خواهد بود که شامل اسلحه‌های جدید، سرورهای میزبان بازیکن به همراه گزینه‌های پیکربندی، گسترش نقشه، الگوهای جدید آب و هوایی، کشاورزی، غذا پختن، هوش مصنوعی سخت‌تر و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

مدیر عامل و مالک استودیوی Etrada Interactive گفت:

"عنوان Miscreated یک سفر بسیار شگت انگیز برای ما بود. ما جامعه‌ای ایجاد کردیم که در بسیاری از مواقع باعث شدند طراحی بازی دستخوش تغییرات شود و اکنون مفتخریم که نسخه 1.0 بازی را برای طرفداران عرضه کنیم."

Miscreated یک عنوان آنلاین سبک بقا می‌باشد که در دنیای جهان باز آخرالزمان روایت می‌شود. بعد از جنگ، انسانیت از بین رفت و بازماندگان باید برای بقا و زندگی خود تلاش کنند. در بازی باید در مقابل انواع موجودات جهش یافته، حیوانات وحشی و دیگر بازماندگان مقاومت کنید تا جان سالم به در ببرید.

در انتها می‌توانید تریلر اعلام عرضه نسخه 1.0 بازی را مشاهده کنید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه